|
|
|
|---|---|
|
Hejö Hur pass svårt och krabbigt är det att montera in recarosäten inkl ny konsol i nyare BMW modeller med bältessträckare, sidoairbags etc. Gjorde misstaget att beställa med standard säten eftersom man skulle vara dum och snåla och inte köpa BMW Komfortsätena för typ 30.000, vilket dock hade varit värt varendra Euro. Är van vid gamla M-interiören som jag har i E34 540, vilka både var rejält skålade och komfortabla. Standardstolarna ger inget som helst sidostöd (har dock elektoniskt svankstöd=BRA), eftersom standard ju inte ska vara vara om man nu kan välja till ytterligare 2 olika sorters stolar. Något för hemmamekaren, eller något som måste utföras av auktoriserad Recaro verkstad? Om någon har erfarenhet....please share! mvh JP | |
|
Inte funderat på att plocka in Sportstolarna alternativt Komfortstolarna från E60/E61 istället? Borde väl vara lite enklare operation om man kan hitta exemplar i rätt färg från tex krockad vagn. |
|
|
sail; Jo tack, men var hittar man komplett interiör till en E61?? har kollat i flera månader i hela europa, men verkar som att förare av E60/E61, som du och jag, helt enkelt är för bra förare :)!!!! Du kanske har tipps..? man hittar oftare komplett interiör till nta M5 E60 än andra vanliga! hade varit läckert att ha M5 stolar i min bil och/eller komfortsitsarna, men installation av dessa är minst sagt lika komplicerad som att montera och köpa fina och bra Recarositsar. Recaro sitsarna kan man ju sedan 'ta med sig' när man byter bil. Bara o köpa ny konsol som passar nya bilen :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.