|
|
|
|---|---|
|
Var och rotade lite i skuffen ikväll? Hittade någon märklig elektrisk låda underhatthyla ungefär! Ser ut som där går in en antennkabel men är inte säker? Vad är det för något? Har lite gissningar på radioenhet eller någon antennförstärkare? Dålig bild med mobilkamera men men! Länk | |
|
Antennförstärkare låter det som. Länken funkade inte. |
|
|
Undrar också... Har också något monterat på baksidan av baksätet (bakom inner klädseln i bagageluckan). Ser ut som ett gammalt slutsteg ungefär? |
|
| är det på din 325? antennförstärkaren sitter på vänster sida vid baksätet bakom klädseln till stolpen....iallafall på min 325 -92 e36 | |
|
Fungerande: Länk Skulle tro att det är något sådant men skulle vara kul att veta säkert! |
|
| int sån antennförstärkare som sitter i min bil iallafall | |
| var exakt sitter den? | |
| Länk | |
| Det ÄR en antennförsträrkare | |
| Sådär ser inte min ut. Den sitter bultad i plåten mot baksätet, svart och fyrkantig.... ska kolla närmare vad det kan vara. | |
|
"peter63" sitter väl inte på samma ställe i en Cab som en Coupe och sedan. Sitter ett slutsteg innanför klädslen i bagaget oxå. |
|
|
Länk Det är nr tre på denna bilden! Antagligen förstärkardelaen till originalstereon! |
|
|
OK vart tvungen att kolla nu... Det var ett slutsteg, inte orginal, som satt i min + en hel del annat stereo junk. Nån DJ har väl ägt bilen - någon som behöver feta batteri kablar, pläterade säkringshållare etc.? Antennförstärkare sitter väl bara i bilar med antenn i typ rutan? Eller? |
|
| Får väl fortsätta vara ovetande? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.