|
|
|
|---|---|
|
hej har en bmw 530-94 har krångel med värme får bra med värme vid rutan och fötterna men ej nån annastanns!! blåser kall luft på dom andra ställena.. nån som vet felet? Bmw är beroendeframkallande BMW=Beutiful More Women | |
|
jag har ett liknande problem jag har lilla kimaten i min 95:a på höger sida så kommer det värme men inte på vänster. det kommer värme på rutan och golv men inte ur vänster mittutsläppet det är dock inte jämt problemet är ,bara ibland jag har skruvat upp och kollat spjällen vid utsläppet rutan men blir inte klok hur de ska ligga. motorerna till spjällmotorerna surrar men det är lite svårt att veta .det känns som den inte släpper på värme till de utsläppen. kan det vara nåt liknande ditt fel |
|
|
ja typ... det måste vara värmeventilerna skulle jag gissa... men har värre problem.. min automatlåda låter som en torr servopump på låga varv... nån som vet? Bmw är beroendeframkallande BMW=Beutiful More Women |
|
| Om du inte har ett värmereglage mitt emellan mittenventilerna på instrumentbrädan så har du ingen värme där, bara friskluft. | |
| jag har 4 utsläpp i mitten på instrumäntbrädan 2 st uppe mot rutan (inte dom närmast rutan ) sen 2 runda utsläpp .det kommer bara värme från de högra inte de vänstra | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.