|
|
|
|---|---|
|
Vad kan det kosta att renovera en automatlåda (4-vxl E36)? Ge gärna förlag på ngn i Norrbottten. Mvh David | |
| Har problem själv med min låda, så jag va ute och letade lite och kom fram till ett ställe som verkar bra, du kan ju alltid ringa dit 0910-18654 eller gå in på deras site www.autorep.nu Jag bor i stockholm och vet inte vad 0910 ligger, men det låter kallt=) ha det/ mange. | |
|
Där ser man :)Inte så långt från mig, bara en ca 12 mil. Kanske får kontakta dem! tack /david |
|
|
Kolla i min gästbok. Jag har ej kollat upp detta om det stämmer, men det låter ju jäkligt billigt kanske värt fraktkostnader. //Ticco OO=00=OO __--------__ E28 528iA -86 BMWCS # 4508 200SX -90 200SX OGS # 17 |
|
JonasB |
0910 är i Skellefteå. |
| Hur gick det Davidj. Vad det nått att ha?? | |
|
Jag har inte anlitat den där firman. Växellådan är just nu hos ett par killar som jag känner privat ;) får se hur det går, eller om det går alls. Fick ner den först i förra veckan.. har jobbat hela tiden och inte haft tid med bilen. Tragiskt att köra Nissan Micra hela sommaren.. |
|
|
Automat är bra så länge den håller... Lycka till!. Du kan väl skriva några rader ifall den där verkstaden är nått att ha... OM du måste anlita den (hoppas inte). M.V.H Molle |
|
|
Jag lovar att skriva hur det gick! Kan ju ta ett tag innan det blir klart dock :( /David |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.