|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag har varit och köpt vita blinkers till min e36'a, men när jag hade fått på dom på kärran så såg det helt fel ut fram, dom är väldigt ljusa om man jämför med allt annat så dom syns väldigt mycket tydligare än allt annat på bilen. Jag ska ta isär dom i morgon och tona dom o se om det blir bättre, min fundering är hur jag enklast får tät efter jag öppnat dom med min dremel, ska man bara limma ihop dom eller finns det nått bättre sätt? mvh robert | |
|
Finns olika blinkers. vita gråa klarglas klarglas krom. Att börja öppna upp och tona är ju ett sätt. Skulle köpt ett par andra. [Bilen] Länk |
|
| Jo jag ska köpa gråa om det skiter sig totalt, men ska testa toning först. | |
|
testa att tona på utsidan då! duscha på lite lätt med svart..försiktigt.. mvh |
|
|
jo det skulle man kunna göra innan man sågar i dom. mvh |
|
|
Borde väl inte se helt galet ut ifall det är "original looken". Eller de som du har kanske skiljer sig? Blev lite rädd nu, hämtade precis hem vita blinkers till min svarta E46 som jag ska montera nu i dagarna. |
|
|
lite svårt att förklara men dom jag fick hem är väldigt vita men inte som klarglas. Så dom är bra mycket ljusare än mina framlycktor som ser ut att vara lite svagt tonade, samn att min bil är mörkblå så dom syns först av allt på avstånd just nu. mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.