|
|
|
|---|---|
|
Hej Tänkte kolla upp hur det är med mina fälgar. Det har varit upp om dom i forumet idag men med fel bild. Är det original? Om original, är det M3 eller M3? Länk | |
|
Om det är fälgarna från Blocket du menar, dom som du länkar till så tror jag det är kopior. Vad jag vet tillverkades inte M3 Originalfälgarna fälgarna i 17''. Mvh www.stylabilen.se |
|
| Ska det inte finnas ett M märke i godset om det är M Orginal? Dessutom står ju "m5" inom parantes vilket betyder att det inte är orginal | |
|
Det är min annons, jag satte så då jag inte var helt säker på om det är original. |
|
|
De enda orginal fälgarna som ser ut så där är e46 M3 fälgar i 18 tum. Mvh, /Wille |
|
|
Tack för svaren, men.... jag är inte helt övertygad. Dels på grund av M märket som finns nertill på bilden. Enligt förra ägaren (direkt importerad av honom själv) så satt dom på bilen när han köpte den. |
|
|
kennor Originalfälgarna tillverkades endast i 18 tum och smidda i 19 tum, 17 tum är 99,9999% replika. Men dom ser fina ut :) Ett enklare sätt att kolla ifall BMW stämpeln finns på baksidan/insidan av fälgen tillsammans med BMWs artikelnummer Mvh www.stylabilen.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.