|
|
|
|---|---|
| Jag har sett att en del m5:or som varit till salu,har v-max,är det ett chip eller en box man kopplar in? Har även sett i tyska e-bay att dom säljer en box som heter V-max Geschwindigkeitsaufhebungs-Modul Kelleners Sport EX 310 finns det firmor i sverige som säljer och installerar det? | |
| Tror att: Länk tar 2900kr för borttagning av spärr och nån liten extra häst. Monterat och klart. Funderar på att göra det på min M5 till sommaren. | |
| Hur fort tror ni att dom går om man tar bort spärren? Utväxlingen tillåter ju en hel del. Ingen som kör utan spärr? | |
| 296km/H | |
| Jodå min spärr är borta = 296 km/h (kelleners) :) | |
|
Kan ta bort spärren for free, tar ca 5 minuter och görs via diagnosuttaget. minne på sportknappen likaså. mappningar tar jag lite mer seriöst på, så det är en annan diskussion. |
|
| 540is Vad menar du med minnet i sportknappen? kan du rekomendera en firma som kan mappa en m5:a | |
|
Om man har sportknappen "aktiverad" så minns den det även när du startar om bilen, jag vill inte göra tråden till en annons, då blir det säkert raderad - så jag kan inte rekommendera någon :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.