|
|
|
|---|---|
|
Fick tillbaka bilen för 3 dagar sen. Har i stort sett bara fixat med bilen har inte varit tid till andra grejer. Montering av: Kjolar. Front. Lister. 17" m3 speglarna fuckade lackeraren upp så de kommer senare i veckan. polerat vaxat. fyllt i stenskott. lackat bromsok. Sugen på att ta ut den på vägen men får väl vänta lite till. kommentarer !? se länk. [Bilen] Länk | |
|
Fin bil! Tyvärr så verkar den inte bli vår än på nån vecka... och ytterligare någon vecka till innan vägarna blir körbara =( Har kraftig abstinens just nu! |
|
| Våren är avskaffad i år, den kommer aldrig!! :) | |
| Snicksnack! Jag la på sommardäck igår så nu kommer våren. :D | |
|
Ja jag kör oxå med sommardäck nu.. Blir väl sommar snart istället.. [Bilen] Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Var glad för det! När bilen är så pass nylackad bör du ge den tid att härda i lacken! Vet själv hur mjuk den kan vara så pass nära efter nylack. Lacken kan ta lång tid på sig att härda ordentligt. MVH Patrik |
|
Okej.. min bil står i varmgarage just nu.. och ibland utan för mitt hus. Minus 5 på natten.. Hoppas den härdar fort.. :) [Bilen] Länk |
|
|
Tja bytte insugspackningar kan bara säga känndes som man fick 50 extra hästar.. läckte på 4 av 6 packningar :D [Bilen] Länk |
|
|
Hur märkte du att packningarna va slut på 2cyl? Var köpte du dem och var det svårt att byta dem? |
|
|
Syntes att den sugit luft mot blocket.. Som sagt de läckte på 4 av 6 packningar. Det var rätt bökigt att byta.. För det e trångt och jävligt.. packningarna var inte farligt dyra behöver 6 st. Men de lät mycket från topp/insug när man gasade på och lyssna vid motorn. Nu pluddrar den inget heller kanon :D bränsle förbrukningen gick från 1.4 L till 0.75 landsväg :D [Bilen] Länk |
|
| Länk | |
|
Nu snöar det igen... va fan... monterat ccfl angeleyes blev kanon... men varför släpper det aldrig ? [Bilen] Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.