|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
M3 Frazze. Jag ställer en enkel fråga till dig. Vad har du för kunskap om vad jag känner till om BMW's racinghistoria, på ringen eller var som helst, som gör att du så tvärsäkert kan påstå att jag inte känner till någonting alls om detta? Hade jag postat denna film på ett SAAB-forum så hade de flesta bara garvat och förstått min lilla lustighet. Kan vi inte göra samma sak på detta forum, glädjas åt en trevlig filmsnutt från ringen, eller har du problem med det? Dr Tinnitus |
|
|
Dr Tinnitus: Hade du inte skrivit: "Jag blir dock lite förvånad över att det blev så himla klent med respons i tråden på denna film!? " så hade jag inte kommenterat någonting alls i den här tråden. / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ Länk |
|
|
M3 Frazze. Varför svarade du inte på min enkla fråga som jag ställde till dig? Undviker du den, var den för svår? Varför det? Dr Tinnitus |
|
|
635 CSi. Jo tack själv du, för ett trevligt svar och en trevlig attityd. Ett föredömme. Fin bil hade du med. CSi är väl den med 24 V? Det finns väl inte många sådana i Sverge va? Dr Tinnitus |
|
|
Dr Tinnitus Jag har inte läst så mycket om tidigare trådar eller inlägg som just du skrivit, men i början av denna tråden tyckte jag det var mycket snack om "vems pappa som är störst och starkast". Därför TRODDE jag att du kanske inte visste så mycket om hur stora framgångar BMW har haft på Ringen, det är nämligen det märket som presterat bäst där, men det vet ju säkert du också då. Klart, det hade varit bättre att hålla käften än att vräka ur sig något som får en att uppfattas som en otrevlig j***l Nu tänker jag inte kommentera denna tråden något mera. / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ Länk |
|
|
M3 Frazze. Den förklaringen köper jag, med reservation för att det borde ha varit rätt uppenbart att jag bara kivades lite med BMW-folket med denna film, och att det inte direkt var nåt "min pappa är starkast..." alls egentligen. Men, du misstog det för det tydligen. Ja ja, simma lugnt i vårsolen, och så jäkla otrevlig var du väl inte. Dr Tinnitus |
|
|
Dr Tinnitus Nej, har jag aldrig påstått. Jag menar att om det rör sig om en SAAB 9000 som kan hålla jämnt med en original (eller för den delen trimmad) t ex 964 eller E30 M3 (eller vilken motorsnabb BMW, Porsche mm som helst från den tiden), så är sannolikheten inte särskilt stor att SAABen är original. /Olof Sportsfahrzeug aus München |
|
|
motorstark... skulle det stå. /Olof Sportsfahrzeug aus München |
|
|
Men skitsamma. Förstår bara inte vad SAAB har för relevans här :P /Olof Sportsfahrzeug aus München |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.