|
|
|
|---|---|
|
Länk | |
| Oj, vilka härliga seriekrockar dom skulle kunna fixa... | |
|
Jag är inte direkt heller imponerad. |
|
| Det där var inga smarta killar. Tjänade max två minuters restid. På slutet såg det riktigt farligt ut. De lät riktigt skönt iaf. De var en e39 M5 eller? V8 var det iaf. | |
|
Gammal filmsnutt från Ryssland. Det är en M5 e39 och en rs4 med ca 600 hk. Galningar! //Agge |
|
|
Han som körde är medlem m5rus på m5board.com: Länk |
|
|
Är ju lätt hänt att nångon av de andra förarna får panik och tvärnitar. Vilka jävla nollor. /Andreas |
|
| Friskt vågat hälften vunnet ? :o) | |
|
Idioter! Har sett den många ggr, och varje gång blir man lika förbannad! |
|
|
och da kan det ga sahar .. : Länk |
|
|
Jag tycker att det är så totalt respektlöst gentemot sina medmänniskor att köra på det där viset. Det behövs ju så oerhört lite för att det ska smälla, och i den där trafiken så drar man med sig rätt så många i kraschen. Ska väl erkänna att man inte alltid håller sig till lagstadgad hastighet, men jag anser att man får välja stunderna man buskör till någon mer lämplig tidpunkt än mitt i rusningstrafik. Katastrofalt omdömeslöst. //Daniel |
|
|
Ja eller så här: Länk Länk Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret www.m3e30.se |
|
|
Kan inte säga annat än att de är rent ut sagt idiotiskt o köra på de visset. Vill man verkligen ha den späningen att eventuellt krocka så kan man väl köra max på ex: Nürburgring istället. Finns inte allt för mycket avåkningszoner där inte. ///Micke M5:an Länk |
|
| Lite OT, men annars kan man ju prova det här: Länk :P | |
|
Golddigger: Det var en modig man! Men inte nån vidare snygg faceplant:) Ja åtminstone var det endast sitt eget liv han lägger på spel. |
|
| bayerischemotor: Ja, jag menade det.. Den perfekta adrenalinkicken utan att riskera någon annans liv.. Han hade bara tur att han överlevde.. :) | |
|
Jag är gammal cyklist (det kan man inte tro i dag 20 år senare) och kicken av att cykla riktigt fort överträffar det mesta. 172 blås på hojen ser onekligen häftigt ut. Men vansinneskörning på allmän väg kan man bara fördöma. Jag har varit med om att bli nästan prejad av vägen i 180 på Autobahn av en skogstokig tyskj*l i en Audi A4 och det är nog det värsta jag varit med om. Gärna höga farter men med huvet i behåll. |
|
| Visst kan det vara svårt att låta bli att gasa lite med sådana bilar, skulle nog inte kunna hålla mig jag heller men det är inte rätt att riskera andra, speciellt inte med sån trafik! hade det varit lite senare och dom varit själva på vägen hade det varit bättre men som sagt nog inte lätt att låta bli med sådana bilar och lite adrenalin... | |
| Det västa är att på m5board, verkar de flesta tycka att det var tufft gjort... *smilie som dunkar sig själv i huvudet med en hammare* | |
|
Visst, jag är väl ingen ängel i trafiken, och gör säkerligen flera lagbrott varje gång jag kör... men detta tycker jag är att gå LÅNGT över gränsen. Här tar man, fullt medvetet, och riskerar ett flertal människors liv, endast för sitt eget höga nöjes skull. Jag ser mig själv som ganska omoralisk, men detta går som sagt över gränsen och stämlplas i min bok som ren j-vla idioti. Beklämmande sätt att visa sina eventuella bilkörningskunskaper på. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.