AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.221

Craizydrivers -- BMW-AUDI

Länk
Go
393
Golddigger
G11 730d -16
Oj, vilka härliga seriekrockar dom skulle kunna fixa...
Jag är inte direkt heller imponerad.
//
469
///Mike B
523iM Limo -00
Det där var inga smarta killar. Tjänade max två minuters restid. På slutet såg det riktigt farligt ut. De lät riktigt skönt iaf. De var en e39 M5 eller? V8 var det iaf.
Ag
52
Agge_
M5 2000
530 IT 1993
Gammal filmsnutt från Ryssland. Det är en M5 e39 och en rs4 med ca 600 hk.
Galningar!

//Agge
Han som körde är medlem m5rus på m5board.com:

Länk
Är ju lätt hänt att nångon av de andra förarna får panik och tvärnitar. Vilka jävla nollor.

/Andreas
To
964
Tozzy
M5 -00
BMWSC NR 490
Friskt vågat hälften vunnet ? :o)
Idioter!

Har sett den många ggr, och varje gång blir man lika förbannad!

sn
99
snoo
M3(E46) - 2003
och da kan det ga sahar .. :

Länk
Da
45
Daniel Jönsson
M3 -87
325ix Touring -89
Jag tycker att det är så totalt respektlöst gentemot sina medmänniskor att köra på det där viset. Det behövs ju så oerhört lite för att det ska smälla, och i den där trafiken så drar man med sig rätt så många i kraschen.

Ska väl erkänna att man inte alltid håller sig till lagstadgad hastighet, men jag anser att man får välja stunderna man buskör till någon mer lämplig tidpunkt än mitt i rusningstrafik. Katastrofalt omdömeslöst.

//Daniel
Visa användare
206
M3E30.se
M5 E34 1990
750iA E32 1990
750iAL E32 1989
520d Touring F11 M-sport 2012
Ja eller så här:
Länk

Länk

Fredrik Andersson
Svenska M3 E30 Registret
www.m3e30.se
Du
731
Duffyman
535im e34 -91
320i e46 -00
320im Touring f31 -18
Kan inte säga annat än att de är rent ut sagt idiotiskt o köra på de visset. Vill man verkligen ha den späningen att eventuellt krocka så kan man väl köra max på ex: Nürburgring istället. Finns inte allt för mycket avåkningszoner där inte.

///Micke
M5:an Länk
Go
393
Golddigger
G11 730d -16
Lite OT, men annars kan man ju prova det här: Länk :P
Golddigger:

Det var en modig man! Men inte nån vidare snygg faceplant:) Ja åtminstone var det endast sitt eget liv han lägger på spel.
Go
393
Golddigger
G11 730d -16
bayerischemotor: Ja, jag menade det.. Den perfekta adrenalinkicken utan att riskera någon annans liv.. Han hade bara tur att han överlevde.. :)
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Jag är gammal cyklist (det kan man inte tro i dag 20 år senare) och kicken av att cykla riktigt fort överträffar det mesta. 172 blås på hojen ser onekligen häftigt ut.

Men vansinneskörning på allmän väg kan man bara fördöma. Jag har varit med om att bli nästan prejad av vägen i 180 på Autobahn av en skogstokig tyskj*l i en Audi A4 och det är nog det värsta jag varit med om.

Gärna höga farter men med huvet i behåll.
Visa användare
133
SKii
Volvo V90 D4 aut -17
Volvo V70 2,4 -02
Visst kan det vara svårt att låta bli att gasa lite med sådana bilar, skulle nog inte kunna hålla mig jag heller men det är inte rätt att riskera andra, speciellt inte med sån trafik! hade det varit lite senare och dom varit själva på vägen hade det varit bättre men som sagt nog inte lätt att låta bli med sådana bilar och lite adrenalin...
Det västa är att på m5board, verkar de flesta tycka att det var tufft gjort... *smilie som dunkar sig själv i huvudet med en hammare*
Visst, jag är väl ingen ängel i trafiken, och gör säkerligen flera lagbrott varje gång jag kör... men detta tycker jag är att gå LÅNGT över gränsen. Här tar man, fullt medvetet, och riskerar ett flertal människors liv, endast för sitt eget höga nöjes skull. Jag ser mig själv som ganska omoralisk, men detta går som sagt över gränsen och stämlplas i min bok som ren j-vla idioti.
Beklämmande sätt att visa sina eventuella bilkörningskunskaper på.

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.