|
|
|
|---|---|
|
Jo Hej! Fått tag på 17" M3 fälgar till min 525-95:a...nån som kör med liknande? eller har några bilder? Skulle gärna vilja se hur det ser ut! Ska köpa dom Lördag så.... :) (Det e dom nyare varianten med 10 dubbel ekrar) | |
|
De är nog fel ET och för litet navhål, men jag är intehelt säker. Kolla upp det först! Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
| Nä, han har haft dom på sin 5:a!? Sa han...måste ta å ringa han igen tror jag | |
| Länk | |
| Nu så: Länk | |
| Varför sätta m3 fälgar på en 5 serien för? Är det inte snyggare med m5 fälgar till en femma och vice versa? | |
| Fick dom till "rätt" pris så... Jag vet inte heller hur det ser ut, därför frågar jag lite först...;) | |
|
Det ser inte så bra ut. Dessutom så uppfattas ägaren som ovetande när det gäller hans bil, jag känner så i alla fall. Satsa på m5 fälgar till din femma! Ser mycket bättre ut! |
|
|
Fälgarna är ju inte original och kopiorna finns ju att köpa med ET som passar 5-serien. Original finns inte i 17" och ET stämmer inte med 5-serien. Möjligtvis skulle man kunna köra med 4 st bakfälgar då det är ET26 på dessa. ___ //Ulf |
|
| Ok, ja jag ska fundera på det här...tack för åsikter å tips! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.