|
|
|
|---|---|
| På min estorilblåfärgade Z3M så har jag svarta dörrhandtag. Tycker inte det ser så kul ut. Någon som vet var det går att få tag på olackade dörrhandtagför ett bra pris som jag kan lämna in för lackning. Jag ska ändå låta lacka andra grejer så det borde vara smart att passa på. Är det mycket krångligt att byta dörrhandtag? | |
|
Varför inte köra kromade...? Finns att köpa på BMW, både själva handtaget och listen runtom, dock lite synd att listen är i plast men, men... Kollade pris för ett tag sedan och visst kostar det, kommer inte ihåg exakt men tyckte knappt det var värt det då (ca, 2000:- totalt...?!) Christian |
|
|
Kan du inte lämna in de handtagen du har på bilen för lack? Då slipper du köpa nya... mvh ///Andreas |
|
|
Zig: Det kostar mer än 2.000:- det är jag säker på . Gjorde en förfrågan förut och ajg vill minnas att de nämnde 3-4.000:-. Det var dyrare att byta handataget på vänster sida (förarsidan) än på höger... |
|
|
Handtaget sitter i ett stycke fast med hela låset, vilket gör att kostnaden för byte skenar tyvärr. /PG |
|
|
Jag har kromade, det passar bra på svart bil. Tycker också att de svarta plast handtagen ser fula ut. Jag fick tom ramen runt framrutan kromad. Även gällarna. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.