|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Hejsan allihop! Ville bara meddela att M1:an nu är besiktigad och klar, vi kommer dock att ha den kvar i vår utställningshall ytterligare en vecka, så alla som är nyfikna att bekanta sig närmre med den är välkomna! Är det ngn som med säkerhet vet om det verkligen finns fler SVENSKreggade M1:or? Vad jag hört finns det en Schweizreggad bil i Sverige, i övrigt har ingen säkert kunnat bekräfta ngt. Vore kul att veta! Kul komplement / alternativ till M1:an ;-) : Länk fler bilder på vår hemsida ( hoppas det inte blev FÖR mkt reklam nu.. ) / Jarmo / 7H Bil AB |
|
|
Jarmo: Det är ju Familjen Söderströms M1:a som i så fall kan komma i fråga. Den har ju funnits i Sverige sedan ny men den tillhör ju deras museum. Brukas ju vid vissa festliga tillfällen och tävlingar och har åtminstonde varit försedd med svenska regskyltar. Hur dagsläget ser ut vet jag dock inte med tanke på att de kanske valt andra alternativ för sina museumbilar. Den som vet till 100 % är Rolf Ramestam på Förenade Bil som har hand om museumet. |
|
| Länk Tråkig händelse :( | |
|
Hej igen, Sail, tack för tipset! Har nu talat med Rolf Ramestam på Förenade bil, deras M1:a ÄR Schweizreggad! Har också talat med Vägverket och enligt dem är vår M1:a den enda i Sverige så här långt. M a o en ngt försenad Sverigepremiär för M1, 25 år efter att bilen tagits i bruk :-) Vänligen Jarmo Järvinen |
|
|
Nu finns repotaget publicerat: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Härligt, kul läsning! Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
|
Trevlig läsning som alltid. Man får nöja sig med att köpa en i skala 1:18 tills vidare... Keep Your Distance! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.