|
|
|
|---|---|
|
Vilken av dom skulle vara det bästa till en E30 320? Eller finns det något bättre i den prisklassen? Desutom så undrar jag hur man tar reda på om man har m-tech fjäderben? | |
|
Skulle satsa på Jamex eller HR, bra kvalitet och sänker som de skall. Varken mer eller mindre. Har för mig att 51mm är det på m-fjäderben. |
|
| Sänker inte G&M som dom ska? | |
|
Jag har lite av samma fråga. Har tänkt köpa dessa Länk men jag vet inte om man vågar köpa FK då det inte verkar vara nån som köpt förut. |
|
|
Jag skulle inte köpt jamex iaf om jag vart som du. min farsa hade en 323 med 2,6 motor innan som han satte jamex på. De rök av efter ca 2år.... Ang FK: Jag har själv FK königsport coilovers på min M3 och den känns bra att köra. Jag har dock inte kört mer än kanske 20 mil med dessa på så ang kvaliteten har jag inte mkt att säga. Grejorna ser dock "fina" ut. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Har kört med Jamex både på Bmw och min bruks Volvo AWD, inga som helst problem. Men det kan alltid gå sönder, så är det. På min Bmw Cab sitter det Jamex fjädrar och jag är supernöjd. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.