|
|
|
|---|---|
| Vad tror ni om priset på denna bil, Fräscha vinter däck på mycket skrapade fälgar (dom på bild). Nya sommardäck utan fälg, nybes innan ev leverans, Mycket fint skick utom något blästrad front samt fälgar då. 6-vxl låda, Får den för 172" | |
|
denna? Länk /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| precis!, glömde ju länken | |
| Jag passar på att fråga om det är någon skillnad i förbrukning landsväg med 6-vxl låda jämfört med 5 | |
|
sexan är ren överväxel. 5an har samma utväxling före och efter övergången. Så, svaret på din fråga är ja, vid motorvägskörning skall förbrukningen vara något lägre Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Tack för det wendtan | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
jag hade en 330iT 2001:a som hade gått lika många mil för ett år sedan. Den gick otroligt bra maskinellt och var forfarande väldigt tajt i chassit. det enda undantaget var spindellederna fram, som fick bytas. men på de milen skulle jag kolla så bromsskivor och belägg är schyssta också, för att byta det runt om kostar mycket pengar. Jag har inte en exakt siffra, men jag har för mig att det var 8-9000 kr. Lägg sedan på 5000 kr om spindellederna är dpliga så ser du att dessa saker är värt att kolla upp. kolla också vibrationer när du fullgasar från låg hastighet, för det finns lite bussningar som gärna slits på dem. men jag tycker det låter som en väldigt trevlig bil för de pengarna! så långa mil på en så ny bil brukar inte lämna alltför stora spår slitagemässigt. mvh Johan |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.