|
|
|
|---|---|
|
Bilen är en 740 E32 som ska skos om har provmonterat bakhjulen som har 245-45-18 o visst finns det lite plats men frågan är om 265-35-18 går in? Fram med anpassade till bak blir 235-40-18 Skulle gärna vilja ha svar från nån som åker på detta. Fälgar har spec,,,, Fram 8*18 et 20 Bak 9*18 et 24 Är ingen freak av feta däck men om man nu ska byta så är det lika bra o klämma in så fett det går. Mvh/Micke Min 02sida Länk | |
|
Det går nog bra ,bara du inte har STORA vänner som vill sitta där bak. :-) Mvh /Mats |
|
|
Nog räcker inte, måste funka utan att ta i då går jag hällre ner till 255. Mvh/Micke Min 02sida Länk |
|
|
Tjenare! Jag kör med 265/35-18 i bak på mina radial fälgar, trots att jag hade defekt nivåreglering och bilen var nerlastad ordentligt så tog däcken aldrig i. Så jag hade kört med 265 även idag.. mvh: mr_majzoo icq: 29815001 |
|
|
just det ja, ifram kör jag med 235/40-18, funkar perfekt. mvh: mr_majzoo icq: 29815001 |
|
|
Ok va bra,jag har alla fall hittat 2st 255-40-18 i lagret som jag klämde på.Har inte provkört utan bara släppt ner den och det ser ok ut.Det var föresten en trixig utformning på fälgen går endast att montera o demontera upponer dvs med baksidan först i maskin. Fram däremot blir det nya och 235-40 känns nog som en bra lösning. Mvh/Micke Min 02sida Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.