|
|
|
|---|---|
|
Har en 325 -93 med 21 000 mil på mätaren.Länk 4 ägare med mig liiiiiite rost på höger framdörr(nere vid kanten) men räkna det som ingen rost för det är snart fixat! helt ny M-front med dimljus och njurar (kostade 26 000) (gjort efter bilderna tagits) fullt M-paket GT-splitters Otroligt fin i lacken grå tyginredning Ej AC lilla färdatorn servicebok fina 18" Ace monaco fälgar nya sommardäck Falken plåtfälg vinter går extremt bra..inga missljud nånstans. köpte den för 72 000 aug -04 Vad kan denna maskin vara värd? MVH/tobbe | |
|
50tkr plus minus 5tkr. mvh |
|
|
45-50 tusen...? Fin bil men det finns tyvärr många bilar till salu. Om du vill ha mer för bilen kanske spekulanter tittar på 328:or eller även e46:an. Plus för en fin bil, iallafall på bilderna. Minus för avsaknaden av ac. |
|
| Ha ha, Dutta var snabbare men vi verka tycka ganska lika. | |
|
Var inte den ute på annons för några månader sen för 59"? Tror det. Såg fin ut men avsaknaden av AC och sportstolar gör den mindre attraktiv för mig. Däremot är det en snygg färg, fina fälgar, skicket ser bra ut och den har rätt "styling" slutpriset tror jag hamnar nånstans runt 50 lappen också. En fråga bara, hur har du fått M-front, dimljus, läpp och lackning av det att kosta 26 lappar?? |
|
| MD: glömde nämna att jag bytt kylare oxkså..den började läka så det sitter en sprillans ny där nu! och allt som allt blev det 26 000 kr. | |
|
Ok. Det är ju positivt att sånt är bytt och så men att få tillbaka pengar vid ev. försäljning är svår. Möjligtvis gör det bilen något mindre svårsåld men som bekant så är det sällan man får igen perngar, något som jag själv fått erfara och säkerligen många andra. Börjar man lägga ner så stora summor på en relativt gammal bil så bör man överväga att ha kvar den ett par år i alla fall, så ser jag det. Marknaden för e36 är inte så het direkt men din bil ser bra ut men saknar några viktiga saker enligt mig. Ac & sportstolar tänker jag på. Men det var den som annonserades för 59 lappar? Får man fråga vad du gav för den? |
|
|
MD: självklart inser jag att jag inte får tillbaka pengarna jag lagt ut på bilen. men det gör den ju mer attraktiv för marknaden precis som du säger. joo..det är ju en nackdel att den inte har AC eller sportstolar. Men den är precis lika fin och fräsch som den ser ut att vara på bilderna...om inte bättre pga att den förra fronten var enormt blästrad och båda dimljusen var spruckna. det stämmer att jag hade ute den för 59 hagelgevär...men det var i höstas..otaktiskt av mig eftersom det är mer av en sommarbil enligt mig. Jag köpte den för 72` hösten -04. ganska dyrt..men den var så fin så jag ångrar definitivt inte. |
|
|
Hur kan det komma sig att du har bytt delar i fronten på den? Spoiler, njurar, dimljus, läpp, kylare? Krockad i fronten? Tror och hoppas jag med att du får mer än 50 för den. Ser fin ut, litet minus för avsaknad av AC bara. |
|
|
Jigga: Japp..vid första snön körde jag in i en liten stolpe..då sprack fronten och det blev ett litet hål i kylaren! ingen märkvärdigt smäll alls..körde högst 5 km/h. kan som säga att jag gick plus på det...tänkte ändå lacka om fronten+att båda gamla dimljusen var spruckna sen tidigare! så nu fick jag allt nytt för 3000 spänn :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.