|
|
|
|---|---|
|
så kan ju detta vara nåt att lägga pengarna på! Länk | |
| mkt sugen. verkar fin. vit med svart klädsel. mumma. | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Ser ut att vara rätt pris också! Svårt att hitta någon under Miljonen runt i Europa! Hade jag haft pengarna hade anonnsen ej varit kvar nu!;) MVH Patrik |
|
Såld! :/ Hann inte se några bilder tyvärr. Hoppas man får se den i sommar på nån träff. M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
| det tog inte lång tid för den att bli såld | |
| Udda bil som är eftertraktad till rätta pengar. Detta verkar ha varit ett klipp. | |
|
Är det någon som vem vart den gick=stad,ort, eller vem som köpte den? Om jag hade ett garage så kanske man hade slagit till trots allt är det en dröm bil som man så gärna vill ha. |
|
|
Den måste allt ha gått kvickt, hoppas den var i utlovat skick. *Lyckliga köpare* (smått avundsjuk) /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
|
Shit asså, men varför överhuvudtaget annons på blocket? Borde ju gå att sälja en sån bil utan att annonsera alls... Fredrik & Patrik, vi har ju iaf samma baklyktor som en M1:a :-) /p |
|
|
Purre: *Stort Garv* Så sant, så sant... Patrik har ju dessutom nästan samma motor!!! /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
| Dom skriver alltid //såld// i sina annonser,varför vet jag inte. | |
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Fast min motor är till och med vassare vid originalutförande, hela 9 Araber! MVH Patrik |
|
elkrn, Skriver de inte såld i annonsen utan bara tar bort den kommer 100 pers ringa och fråga om den är kvar :) /Manray/ |
|
Kanske även har andra exklusiva, ovanliga bilar till salu! Detta är ett bra sätt att marknadsföra sig till köpare såväl säljare! De verkar iallafall ha tagit reda på en del av historien betr. M1. Känns ju något seriösare än att bara sätta ut en standard salu anonns! MVH Patrik |
|
elkrn: Bilen är såld ringde precis och hörde mig för så tyvärr men det finns en annan bil med samma peng och miltal: Länk |
|
|
900000:- för den????????????? Är dom så JÄVLA dyra....då hade ja nog hellre köpt en M3 Csl och en M5 E39 som vinterbil tror jag, lite snyggare o användbarare för mig. Bilen:Länk /Henrik |
|
|
M3_LOVER: Tycker att det låter som ett pris som ligger i rätt för den bilen, varför tycker du att den är dyr? Kan du utveckla ditt påstående lite mera och förklara vad du tycker skulle vara rätt pris och varför. |
|
|
Är inte familjen Söderströms M1 den enda i Sverige? De importerar en. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.