|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Köpte en bil för ett tag sen och skulle bara vilja veta vad den skulle kunna gå för! Bmw 325i coupe -94 Bostongrön metallic (lite rost på framskärmarna och på bakluckan) import 1996 en ägare i tyskland, 2 ägare i Sverige innan mig Svart skinn i fint skick, sportstolar el stolar, el speglar, el hissar 2 zons AC (fungerar fullt ut) Stora färddatorn, alla pixlar fungerar Vita blinkers runt om Nytt sportavgassystem som är rostfritt Servicebok 15" bmw orginalfälgar med vinterdäck 17" Ac schnitzer sommardäck Den går bra i motor men vibrerar lite när man bromsar i ett visst läge. Den enda bild jag har för tillfället: Länk Vad tror ni? | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tror du missade en detalj som är ganska avgörande för frågan! Mätarställningen? MVH Patrik |
| oj tyckte väl att det var något som saknades: den har gått 21000mil | |
| mellan 45-50 k skulle jag tippa! | |
|
Inte än 30-35 BMW CS #5139 |
|
| Håller med JL. | |
|
Med tanke på att man kan få en 328 för under 50kkr idag så skulle jag säga runt 25-30kkr. Länk |
|
|
3D Pinball, och här är en som kostar knappt 40tkr mer. Länk Även om bilen du länkade till verkar vara lågt prissatt så är det knappast vanligt med fina 328or under 50000. Intressant är ju även att det inte står något om skick, servicebok eller övrig dokumentation. MickeBMW, du borde kunna få omkring 40tkr men då ska du helst ha åtgärdat rosten. |
|
|
okej! Väldigt olika priser där! men 25-30 låter väldigt lite, det låter ju väldigt lågt! Men satan att jag inte tänkte på rosten när jag köpte min bil var bara ivrig att ha en bil och den verkade fräsh, den känns ju rätt fräsh men att det är rost på den är ju tråkigt =( |
|
| 3d pinball: du kan väl inte mena att en 325 bara är värd ca hälften så mkt som en 328? Det är ju inte stor skillnad på dom. | |
|
Jag tror en del i denna tråd blandar ihop annonseringspris och försäljningspris. Två helt skilda begrepp. E36 är svårsålt idag, gissar själv på ett färdigpruttat pris i JL:s övre regioner, dvs med ett utgångspris på runt 40kkr. Priset på 328:an det länkas till ser jag som komiskt, den lär bli mycket svårsåld, för att inte säga omöjlig att sälja med normal prutmån. |
|
| MickeBMW ska du sälja den? | |
| Kristoffer_L, jag tror du missade poängen. | |
| Acous: jag vet inte riktigt, problemet är att den tar så hilma mycket pengar, och jag går fortfarande i skolan så jag är fattig jämt =/ | |
| jag skrev ett powerpost till dig | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.