|
|
|
|---|---|
|
Hej! Ringde lokala BMW-handlaren i går för att be dem kolla service/mätarställning osv på en BMW i Tyskland - MEN de upplyste mig om att "den möjligheten tagits bort ur systemet" och att man i så fall fick vända sig till en BMW-filial i Tyskland! Nå'n som har erfarenhet av detta och hur mycket "Tyskarna" i så fall vill ha i betalning för denna tjänst? Och hur man lättast betalar för sig (kreditkort, överföring eller.....)? Mvh/Saij | |
|
Jag skickade ett e-mail till bmw tyskland (till den stad bmw fanns i där han som hade bilen i tyskland var skriven enligt Fahrzeugbrief & Fahrzeughalter), Det är bara söka reda på bmw i den staden på google och skriva på engelska och frågade vid vilket miltal garantiservice var gjort, det enda jag angav var det tyska registreringsnumret, fick ett e-mail tillbaka och sparade samtidigt in drygt 300kr bmw tar för att kolla garantiservice genom bmw i sverige!!!! Dear Mr. , we appreciate to help your at your matter. In our archives we found aut, that your car was on service in Chemnitz at. xx.xx.xxxx with a number of kilometres of x. We hope, we could help your with this information. Sicerely yours. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.