AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Import
1.117

Söka uppgifter i Tyskland

Sa
440
Saij
X3 -12
Hej!

Ringde lokala BMW-handlaren i går för att be dem kolla service/mätarställning osv på en BMW i Tyskland - MEN de upplyste mig om att "den möjligheten tagits bort ur systemet" och att man i så fall fick vända sig till en BMW-filial i Tyskland!

Nå'n som har erfarenhet av detta och hur mycket "Tyskarna" i så fall vill ha i betalning för denna tjänst? Och hur man lättast betalar för sig (kreditkort, överföring eller.....)?

Mvh/Saij
Jag skickade ett e-mail till bmw tyskland (till den stad bmw fanns i där han som hade bilen i tyskland var skriven enligt Fahrzeugbrief & Fahrzeughalter), Det är bara söka reda på bmw i den staden på google och skriva på engelska och frågade vid vilket miltal garantiservice var gjort, det enda jag angav var det tyska registreringsnumret, fick ett e-mail tillbaka och sparade samtidigt in drygt 300kr bmw tar för att kolla garantiservice genom bmw i sverige!!!!

Dear Mr. ,

we appreciate to help your at your matter.

In our archives we found aut, that your car was on service in Chemnitz at. xx.xx.xxxx with a number of kilometres of x.

We hope, we could help your with this information.

Sicerely yours.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.