|
|
|
|---|---|
|
Alla *amatörer* som frågar innan dom söker är något som många irriterar sig på och hänvisar till sökfunktionen! jag anser mej själv vara en av dessa *amatörer* och finner det ganska svårt ibland att hitta just det man söker när någon inte svarar på min fråga utan hänvisar till sökfunktionen.ofta handlar frågorna om turbokonverteringar,och så vidare! men varför inte göra en FAQ där man lägger upp redan skrivna inlägg om just olika saker som folk frågar om hela tiden? Turboperformanceclub har det här *systemet*,kanske inte får bort alla dumma frågor.men det skulle vara till stor nytta för många,eller har jag fel? | |
|
Under Gör-det-själv finns ju en form av FAQ, där det i "artikelform" tas upp vanliga problem och lösningar. Annars tycker jag Sök-funktionen är ganska bra. Bara man lär sig att använda Söktipsen (AND, NEAR, **, etc) så man inte får så förtvivlat många svar. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
| ja just det ja..den missade jag visst! =/ | |
Hans Andersson |
Hade du frågor eller funderingar kring turbo konverterning så kolla in www.gikturbo.se det finns ett par pdf filer att ta hem och läsa om allt du behöver veta om turbomatning osv den och andra länkar finns i forumet Trimmning annars !!! hea |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.