AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.215

Teknikens Världs "gamla testbil" till salu,någon som vet något om skicket idag?

Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Länk

Undrar om någon här vet någonting om denna bils skick/historik idag?

Mvh Janne.
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Lite historik kollade jag själv...

Har bl.a haft 17ägare...Inte besiktigad,körförbud nu :/

Jaja...Bilen verkar iaf vara i "hyffsat bruksskick" om man bara ser till texten i annonsen,men naturligtvis så måste man se/testa den i verkligheten för att bilda sig en uppfattning om vagnen på ett seriöst sätt :)

Mvh Janne.

Den har vart till salu länge, den saknar ac vilket kan förklara det.
När de gäller en M5 så känns de som om Ac:n är sissta prio. Tror det är ngt annat som inte är bra på den bilen.
Visa användare
1.944
LexCom
Ford Focus ST -06
Har den gått som testbil lär det ju inte bara vara TV som "lånat" den. Men andra ord kan man räkna med att den har gått rejält hårt sina första 1000 mil. Troligtvis aldrig ordentligt inkörd.
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Lexcom>>>Så är det säkert,men som sagt så vill man ju veta skicket på den nu...Kanske är renoverad eller dylikt..t.ex.
Jag har visserligen svårt att tro på de låga milen, men ingenting som jag varken kan säga bu eller bä om idag av förklarliga skäl..

Sedan så skulle det vara "lite halvkul" att ha lite testresultat på den bil man äger från en biltidning :)
Kanske..

Är ju lite sugen på någon form av bilbyte snart,och en M5 E34 ser jag som den "rätta vägen" till "ny" bil för mig :)
Skulle vara spännande att prova på en M5,den naturliga utvecklingen efter M30 motorerna ;)

Mvh Janne.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.