|
|
|
|---|---|
|
Hämtade min 330 Touring -05 i helgen... Den har M sport paket 2, och jag skulle vilja montera stänkskydd fram. På Bmw var dom osäkra på om det skulle passa på bilar med M-paket. Någon som vet nåt om detta... Har sökt utan att finna. Anders | |
|
Kan tyvärr inte hjälpa dig med stänkskydden...men blev däremot nyfiken när jag såg "330...-05"... :) Har du varit i Tyskland? Lägg gärna upp bilder... / Mvh Joakim Min fd: Länk |
|
|
Nej! Har inte varit i Tyskland, det är en svensk såld bil. Har rullat ca 4000 mil. Bilder kommer när det blir bättre foto väder :-) Ingen som vet om stänkskydd?!? Anders |
|
|
Anders.B: Jag hade stänkskydd fram på min M3-02 dessa var till 330-325 bmw orginal så det ska nog även gå bra med en 330. |
|
|
Det finns inga Bmw orginal stänkskydd som passar bilar med m-sport2. Det går tydligen att modifiera dom så att dom passar, men de lär inte passa rakt av. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Har funderingar på att sätta på stänkskydd på min tuoring, men vet inte om det kommer bli snyggt. Vill ju inte ha cross-country-stuk på bilen. Vad tycker ni? |
|
|
du kan kolla min bil i galleriet och på garaget.org Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Tackar för svaren, det blir till att testa då. Stänkskydden är inte så dyra så det kan vara värt ett försök. Anders |
|
| Kollade med Novation i U-a och Bilcentralen i Segeltorp. Bägge tar ca 1400 för eftermontering av stänkskydd runtom (700 för skydden och resten för jobbet) | |
| kom ihåg att skydda lacken, lite grus mellan skyddet och lacken skadar lacken direkt. min skavde nästan ner till plåten! kanske lite självhäftande plastfolie funkar? | |
|
Hej! Nu är sommarhjulen, nya velourmattor och stänkskydd monterade. Dom passade rakt av, så jag förstår inte tveksamheten hos Bmw. Skulle gärna lagt med lite bilder, men har inte lyckats... Hjälp någon! Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.