|
|
|
|---|---|
|
Länk Hej pojkar, Vad tycks om den här? //Marin | |
| Billig om allt stämmer... | |
| Ser fin ut med trevlig spec och låga mil med tanke på åldern. Jag har inte jättekoll på prisläget när det gäller E39 sedan men generellt verkar de mycket svårsålda, ffa när de rullat uppåt 12-15kmil. Hur kinkigt är det att steptronic saknas vid en kommande försäljning? Personligen hade jag aldrig köpt en manuell E39 (M5 undantaget) men det är ju jag det. kanske någon annan har mer färsk erfarenhet av E39 köp/försäljning? | |
|
Bilen säljs på export, dvs priset är utan moms. Du får lägga till 16% på priset. Dessutom kan faktumet att bilen säljs på export grunda sig på att handlaren inte vill behöva lämna garanti på bilen. Kolla upp den ordentligt, det är inte som att köpa på BMW handlare direkt. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
Håller med Lövet i hela resonemanget. Jag hade personligen aldrig köpt en bil av en handlare som inriktat sig på att bara sälja på export. Ser ingen större anledning att skriva en mindre novell om varför, eftersom trådskaparen ändå inte verkar vara på köphumör... /// Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk |
|
|
Klart prisvärd. Stämmer milen på 530n på samma firma borde den få den med välutvecklad minskräck att bajsa på sig av lycka. Klart prisvärd om priset stämmer med de milen! |
|
|
Klantigt av mig att missa +16%. *L* >>Rolex Och vad grundar du det på om jag får fråga? Mvh Marin |
|
|
Bytte in min sv. sålda 525iAM -01 9000 mil för 2 månader sedan och fick 160 000 i inbyte. Den hade automat men saknade skinn så priset för den som Marin länkar till verkar ok om mil etc stämmer. Kristoffer_L: Jag bytte mycket på grund av att jag tröttnade på automaten. 525 har för liten motor om man skall ha automat. Min nuvarande 525iM Touring -03 är 5 vxl och det är en mycket piggare bil. /Rickard |
|
|
Marin: Precisera gärna din senaste fråga lite mer utförligt så svarar jag gladeligen.... /// Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.