|
|
|
|---|---|
|
Funderar på såna till bilen. Borde kanske se fint ut då jag även har svarta njurar. // M.v.h. Daniel | |
|
En på jobbet har det på sin E46 Sedan... _____Vraum!_____ |
|
|
Snatto: jahapp.. ovad hjälper det mig? =) // M.v.h. Daniel |
|
| spajjjs: Photoshoppa istället... Tror du får en uppfattning om looken lite snabbare då! =P | |
|
Blå: Länk Svart: Länk Länk Länk Hoppas det hjälper Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Sir Anton: visst.. om jag kunnat det programmet så =) Razvan: tack för bilderna. Tror nog att jag kommer köpa såna, vad har ni för leveranstid på såna hos er på Stylabilen? Nått ni har på lager? // M.v.h. Daniel |
|
|
Razvan: Har inte du såna på din bil oxå? Eller har haft iaf? // M.v.h. Daniel |
|
| Någon som har tips på var man kan köpa projektorblinkers? Skiljer det något från Stylabilen och dessa? Länk | |
|
Man tackar! Trevligt =) Någon som vet om det skiljer sig något mellan blinkerserna hos dessa affärer? |
|
|
hade sådana på min gamla e46a. Rekommenderas inte om du är pedant. Skiten har ingen bra passform. Dem går liksom inte helt riktigt i "hålet". Orginal när det gäller lampor är det som gäller. Jag hade FK-lyktor runt om på min gamla. Kommer jag då aldrig köpa igen,... vilket skit. mvh. |
|
| Låter ju trist... Någon som har samma erfarenheter? Finns det någon annan tillverkare än FK? | |
|
Det finns ett företag som heter Sonar Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.