|
|
|
|---|---|
Paap Reeder |
Hej! En vinklad plåtbit (ca 30 x 100+40) - 12 53 1 719 593 - kallas stenskottsskydd och skall sitta ngnstans i framkant på kattarna. Begriper bara inte var? Ngn som vet? MVH /// Paap R |
|
Är det den som benämns som stenskydd nr 24? Länk Mvh/Micke Min 02sida Länk |
|
Paap Reeder |
prekxcis! MVH /// Paap R |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Lattjo liten pryl de där! Undrar om den fyller sin funktion? Kan tänka mig att det är en del som rostar sönder ganska fort! MVH Patrik |
|
Hm fyller säkert sin funktion. Dom som bygger bilar tänker bara på pengar så dom gör nog inget som inte behövs. Tog bort en plast-"vinge" på länkarmarna bak på taxibilen och tänkte dom fyller ju ingen funktion. Men efter några mil på regnig grusväg så hade jag hela bakfälgarna fulla med grus och obalans som hette duga. Satte dit dom igen och nu går de hur bra som helst. |
|
|
JAg har inte lagt märke till den pryl när jag krälat under, men någon nytta gör den säkert. ErikThörn: Är det möjligen en V70N som du kör? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Om jag minns rätt sitter den konstigt nog på växellådan som skydd för lambda-kontakterna. Jag tror inte att du behöver sänka motorn (igen) för att få dit den. Mvh CL |
|
Paap Reeder |
... klokt! Någonstans längst in på C:// börjar nog en skanning nu ta form i minnet. Ännu är det inte riktigt dags för denna prick över i:et .. men det dröjer inte länge innan det står på ... MVH /// Paap R |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.