|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| ok, finns ju inte mycket välja på just nu tyvärr | |
|
Det är ju det som är så tråkigt.. visst dessa fungerar men inte det bästa valet, dock har vi alla olika smak / Mvh Jimmy |
|
|
pesarirani mfl.: Man kan i stora drag säga att han har samma sortiment som Dalhems (+ lite till), då dom har samma leverantörer. Så i sortimentet finns allt från belysning, speglar och spoilrar till bromsar, fjädring, luftfilterkitt och ljuddämpare mm mm. Företaget heter Hema bilteknik och ligger i Småland. Hans låga priser på kvalitetsdelar så som Rieger mm. grundas i hans väldigt låga omkostnader och hans stora inköp. Hans motto är att vara billigast i Sverige och det är han på det mesta. Tyvärr så har hemsidan (www.hemabilteknik.com) ej hängt med i utveckling av företaget så den ligger nere tills vidare. Men alla beställningar kan göras genom mig. Om man är intresserad av något så lägg ett mail till mig på vad ni söker och till vilken bil så tar jag fram ett pris och föredlar kontaketen vidare. OBS! Jag tjänar inte en krona på att hjälpa honom, utan vill endast förmedla till mina BMW-kollegor att man inte behöver betala stora summor för kvalitetsdelar om man köper dom på "rätt" ställe. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
| Kolla här Länk finns både M3 och M5 kopior med och utan elstyrning | |
|
Varför köpa kopior? Orginal M3 är ju inte dyra. Jimmyboy, var det kopior som din kompis sålde eller är det riktiga? Säljer han hela sortimentet från rieger om man är sugen? -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Bholmberg: Min polare kan fixa en "ny" förbättrad kopia av fabrikat JOM. Tyvärr inga orginal speglar. Japp, han kan fixa allt ur bl. Riegers sortiment. Ta en titt på tex. www.riegertuning.de Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
kan du kolla priset jimmyboy på m3 speglar utan belysning? vart i småland bor han? bor själv i växö gärna nr till han med eller om du fixa detta |
|
| Ett par nya, original M3-speglar med memory och autofold kostar runt 6500:- Så lite dyrt är det :) | |
|
m5-89: Har du egna erfarenheter av dessa speglarna? Behövs de fästplatta? Ser de ut som orginalet på eller är de som vissa andra kopior lite mer "klumpiga" |
|
| ja mailade realcar dom billigaster m3 speglarna kosta 398 alltså inga för 299 kr | |
| Japsmacke: Speglarna ser enligt mig bra ut. Man behöver en adapterplatta för att de ska passa bilen, och den passar som en handske. | |
|
Hm okej, kanske var specialerbjudande i katalogen som jag har då.. Men 398kr var inte så dyrt enligt mig, rätt bra pris iaf. -- DTM system och rak 6a ;) |
|
| Jimmyboy: Kan du kolla upp om han har el styrda i kolfiber? Samt pris? | |
|
Har inte glömt er grabbar som frågar, så ni vet. Men min polare har ej lyckats hitta en återförsäljare i sverige på dessa så han håller på att knyta ihop säcken med tyskarna, så vi får se vart han hamnar. Prislappen kommer att ligga under 1000kr för elstyrda och eluppvärmda. Sen olika "specialvarianter" så som kolfiber look mm. har jag inte pris på än. Återkommer så fort jag vet mer. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.