|
|
|
|---|---|
|
har då köpt en bmw 323 med m20b25 motor, älskar bilen, men.... var ute och körde igår och då la den bara av det enda jag har konstaterat är att jag inte har någon gnista vill gärna få hjälp med vad detta kan bero på, hur jag testar/löser det ifall någon hjälpsam själ kan hjälpa mig vart sitter styr/databoxen i dom ? volvo, är det något man äter ? | |
|
boxen sitter ovanför handskfacket. och volvo, det är något som man använder om man bara vill rulla ;P |
|
|
hehe, jo åker jhu volvo också ;), lite skillnad mot för beemern ska ut och testa byta boxen då, fick med en extra när jag köpte bilen =) volvo, är det något man äter ? |
|
Bmw Leffe81 |
om du har tappat gnistan så kan du ju även kolla reläna som sitetr på sidan vid luftburken dom sköter bensinen o gnistan så inet det ahr pajat |
|
tack för tipset bmw leffe81, har hittat reläna men hur kollar man att dom funkar då ?, och ifall dom är paj, vart kan man hitta nya till vettigt pris ? mvh ///Micke sugmotor, va gott det låter |
|
|
ska även tillägga att tändningen försvann i och med att jordkabeln hade losnat, när jag åtgärdat detta så ville bilen endå inte starta.. :S sugmotor, va gott det låter |
|
|
åhh , efter en hel dags jävlandes kom jag på var felet var nu =), var detdära jävla reläet vid lmm som vad glapp, så nu rullar värstingen igen =) sugmotor, va gott det låter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.