|
|
|
|---|---|
| Har läst på fler talet ställen nu att BVS 2-komponets lackskydd är samma som lahegas Touchguard. Är det någon som vet om det stämmer..De ska ju tydligen ha samma patent nr så de borde ju va samma produkt. I Så fall så är ju BVS betydligt billigare och enklare att få tag i. Ska ju tydligen va ett bra lack skydd. | |
porta |
PPS och Toughguard är inte samma produkt. Toughguard är inte patenterat. PPS har patentet. |
| Okej tackar för svaret. Hittade sj svaret i ett annat forum till slut. Undar dock vilket av dem två som är mest prisvärd.. Samt om det är bättre än laghegas brigtguard.. Med tanke på brigtguradens benägenhet att blida vita prickar vid stenskott.. | |
| Vad jag har förstått så är PPS bättre. | |
fyllecaj |
var köper man pps? |
porta |
PPS får ej säljas till privatpersoner. |
| BVS säljer ju de lr?? | |
porta |
Ja men verkar som att de har börjat få slut på hyllorna. Tror inte de kommer att sälja det ngt mer. |
fyllecaj |
då är det ingen mening att rekommendera det |
porta |
Fyllecaj vad är det med dig egentligen? Killen frågade om skillnaden och jag svarade på den. Faktum är att det fortfarande finns kvar satser hos BVS. Annars så har jag ett par satser hemma. |
|
Jarre var på Lj-trading's sida finner du PPS?? Samt porta du säger först att de inte får säljas till privat personer sen håller du med mej om att de säljer de på BVS hur ligger det till igentligen?? Är de ingen som vet hur vida det är ett bra medel lr inte?? Bättre än Brigtguard tex. lr silver seal.. |
|
|
Får väl tillägga att ja för överigt tycker det är ett bra forum.. dock att folk är lite sparsamma i sina svar för här borde ju finnas en hel del folk som faktisk jobbar med rekond som borde kunna svara på de allra mesta frågor.. För vad är vitsen med att hålla innne med sin kunskap då tappar ju forumet sin betydelse. |
|
porta |
PPS/BVS är ett grymt bra medel. Du har fått ett PM. |
fyllecaj |
s4vbg jag tror det beror på hur man blir bemött vissa här ska alltid överglänsa o leka besserwissrar trots att dom ibland inte vet vad dom pratar om då bli det lätt att de proffs som ifrågasätts av "duktiga" amatörer slutar svara jobbarpolaren som är f d putsproffs blev ifrågasatt ofta när han ville hjälpa till då försvarade han sig då blev han utkastad det förlorar forumet på |
porta |
Jag vet inte om det är jag som skall ta åt mig? Jag är iaf en glad amatör men har bra koll på vissa saker. Men vad är det som jag inte har hjälpt till med? |
porta |
Jag vet inte om det är jag som skall ta åt mig? Jag är iaf en glad amatör men har bra koll på vissa saker. Men vad är det som jag inte har hjälpt till med? |
|
Jag pekar inte på någon särskild person alls utan det är mest en känsla man kan få i vissa inlägg. Fyllecaj det är tråkigt när det går till som du säger och är ju inte alls bra för forumet om man förlorar kompetens.. Men samtidigt måste man hålla de på en nivå i alla fall över sandlådan i forumet som vissa har svårt med å göra å de är lite synd mot dem som besvarar inlägg och liknade. Bryr mej inte så mycket om i fall folk har besserwisser tendenser lr ej huvudsaken är ju att de svarar på de i alla fall sen är det ju upp till personen som ställde frågan hurvida han tror på det lr ej. Det är ju en tolknings fråga. Åter igen tycker det är ett bra forum men fler svar i inläggen är aldrig fel även om det bara är tankar lr gissningar. =) |
|
fyllecaj |
nej porta det är inte du jag har läst att det är du som alltid provar en massa nya medel hela tiden då måste man väl ha lärt sig under tiden kan jag tänka jag kan inte avgöra om du har koll för jag är inget vidare själv kan bara tvätta o har hjälp med polering av en som du vet vem det är ni brukar mötas på forum |
fyllecaj |
om man ska få bort sandlådan så ska man inte slänga ut dom som är duktiga det blir bara ännu mer sandlåda då det är bättre att vara rädd om dom som kan det försvann mer än ett proffs här när jobbarpolaren åkte ut jag har letat men han finns inte kvar |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.