|
|
|
|---|---|
|
Hejs! Nu drar det ihop sig till barmark, härligt! Kan ek sluta irritera mig på mina 15" vinterhjul med ballongdäck! :-) Jag ska nu inhandla sommarhjul, & kan ej bestämma mig om jag ska köpa 17" eller 18" Bilen är en E46 Compact, liten bil kan tyckas, men som vanligt med BMW så är hjulhusen & skärmarna väl tilltagna & 18" kan bli snyggt. Priserna på 18" har nu dessutom kommit ner till angenäma priser. Vad tycker ni? blir 18" overkill.... /M | |
|
17" räcker för att det ska se bra ut men 18" är garanterat inte fel. Kör själv med 17" (Stjärneker 44) på min E46T vilket är en lagom kompromiss av komfort/sport/ekonomi/utseende. ___ //Ulf |
|
Buspelle |
Den blir väldigt snygg med 18", satsa på det. |
|
Tack för tips... Här är en bild på en Ti med 18" Hartge fälgar..ser ju rätt bra ut.. :-) Länk |
|
| Minst 18, helst 19"... 20 är over-kill. | |
| haha, nja, 19 känns lite för mycket tror jag! | |
|
Lutar åt dessa, tror dom skulle se rätt bra ut på en Topasblå bil. Länk |
|
| m135 är _aldrig_ fel på en e46, oavsett variant. :) | |
| m135 ?? vilka är det? | |
|
M135 ser helt ok ut :) Länk Mvh www.stylabilen.se |
|
|
M135 225/40-18 fram och 255/35-18 bak www.stylabilen.se |
|
|
Tack Razvan! Men blir inte 255 rätt trångt i 18" på en compakt?? Du säljer ju fälgar, har du något bra till min bil för rimlig summa? maila gärna! |
|
Njuren |
255 går ej |
|
Njuren Bilen som jag länkade, eller rättare sagt ägaren, använde sig av originalmåtten, dvs 255/35-18 bak och enligt honom så fungerade det utmärkt. Mosse: Innan jag mailar, kan du maila ungefär vad du har för budget? Fälgtyp, 5 ekrad, andra modeller? Tack på förhand Mvh www.stylabilen.se |
|
|
255/35-18 passar: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.