|
|
|
|---|---|
Grusse |
Min tjej hade inbrott i bilen inatt, och endast stereon som var stulen. Undrar nu om försäkringsbolaget godtar garantibeviset som medföljer stereon istället för kvittot? Dom som hade bilen tidigare har bara lämnat med garantibeviset, men det står ju var den är köpt och vilket datum så jag tycker det borde funka? Någon som vet något om detta? Tacksam för snabba svar. |
|
Hej! Trist att folk inte kan låta bli andras prylar. När jag blev av med min anläggning för några år sedan var det inga problem utan de gick med på garantipapper och på ett par prylar hade jag foto. Min sambo blev av med sin stereo inför julen, inga problem där heller utan kvitto. Men jag tror det beror mycket på försäkringsbolaget samt den man pratar med. [ www.tocnet.nu ] |
|
Grusse |
Okej, låter ju lovande. Tack för svaret. |
|
Här har ni något ännu värre =( I Fredags upptäckte jag att någon vart in i morsans KingCab och bara stulit fronten till stereon ! En "normal" tjuv skulle väl ha tagit hela stereon istället ?! Men det roligaste var att min Merca stod också olåst med Pioneer cd, cd-växlare, slutsteg, basar mm och allt är kvar =) Funktion före styling! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.