|
|
|
|---|---|
|
Hejhej! Har varit och kollat på ett par bilar och en av dom(naturligtvis den jag var mest intresserad av) hade glapp i både färdatordisplayen och displayen som visar miltal och "trippen". Vet sedan tidigare att det händer ibland med färdatordisplayen och att det ofta beror på att det är glapp i limningen av displayen bara... Men aldrig sett det i trippmätaren förut, framför allt inte på en VÄLSKÖTT 98:a! Det jag undrar är väl mest om någon har haft samma problem? Något som har åtgärdat detta? Vad kan det tänkas kosta? Är det nog för att inte köpa bilen? Några spekulationer om att bilen skulle vara skruvad har jag inte då den gått ca 18200 mil på mätaren och då skicket talar om max 10 - 12 000mil. Tacksam för hjälp Mvh Oskar | |
|
Hej de där är ett standard fel på E36an. De är ett ganska så billigt fel, men de är lite bökigt å fixa. på min så va de hela färddatorn som va paj.. den visa inte alls rätt värden, den kunde visa att de va -45 grader ute fast de va typ 20+... jag tog bara isär hela färd datorn å rengorde allt. sen funka de för mig, har inte krångla nått sen dess.. men de är ju som sagt ett lite drygt jobb å gö Mvh Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.