|
|
|
|---|---|
|
Akta er för denna här Länk den är skruvad. Ringde på den första gången för 3 dagar sen, då begärde han 49.000kr. Bilen hade då gått 23.000mil och annonsören hette då Johan, som inte alls lät svensk. Han säger att bilen är reserverad till en kille, och att jag ska återkomma imorgon ifall om den är kvar. Nästa dag ser jag att han har sänkt priset till 47.000, ringer och ber om reg.numret för att kolla upp bilen. Killen säger att han kan inte reg.numret i huvet, konstigt att man inte kan det när ovanstående påstår haft bilen i 1år. Jag frågar om bilen är skuldsatt, då blir han irriterad och säger att det är flera spekulanter som vill köpa bilen. Jag tackar för mig och lägger på.... vilka skojare det finns:) Nu idag ser jag samma bil för 71.000kr, och med 17.000mil på mätaren. Nu är det nån av arabisk ursprung som äger bilen, skruvad och klar. Smart att lägga ut samma bild på den som förra ägaren hade. Han försöker säkert tjäna en slant nu, för det finns ju alltid idioter som köper utan att kolla upp bilen. Mvh, Jan. | |
|
U-turn: är du säker på att det är samma bil? Bilder kan ju "lånas". ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.