|
|
|
|---|---|
|
HEJ O HJÄLP! BROMSLJUSET PÅ PÅ GLASLUCKAN FUNGERAR EJ.EN SÅDAN KOSTAR 1100 SPÄNN PÅ BMW.HITTAR INGEN PÅ SKROTEN HELLER,MEN JAG FUNDERAR OM DET GÅR O BYGGAOM DEN FRÅN ETT ANNAT BIL MÄRKE?(V40,850EXP)UTAN LYSDIODER I, SOM MAN BARA KAN BYTA GLÖDLAMPA I NÄR DET GÅR SÖNDER.GIVETVIS SÅ FÅR MAN KANSKE FILA O SLIPA PÅ DEN LITE GRANN,FÖR ATT ANNVÄNDA DEN I ORGINALHÖLJET.ÄR DET NÅGON SOM HAR GJORT DENNA MODEFERING NÅGONSIN?HAR SÖKT EFTER EN SÅDAN HÄR LÄNGE NU PÅ BÖRSEN O BLOCKET,MEN INGEN RESULTAT.FINNS DET NÄGON HÄR PÅ FORUMET SOM HAR EN SÅN TILL ÖVERS? MVH DICKA. | |
|
SKRIK INTE! BLIR SÅ JOBBIGT ATT LÄSA.. 1100:- är väl inte farligt egentligen? jämfört med att leta upp ett annat och lägga tid och energi på att modda dit det? Sen att sälja bilen med det så börjar man kanske undra vad mer som är gjort på ett moddat vis med bilen. Dessutom tror jag att det är kretskortet som har en tendens att gå sönder, och jag är ganska säker på att det behövs i fortsättningen med. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
hej!allt är frid o fröjd,jag hitta bromshjus till touring luckan 300 spänn som hittat.samt kromringarna till instrumentmätarna,är väldigt glad för det.forumet än en gång kaanon.MVH DICKA O BMW POWER. |
|
| Vart hittade de du det ljuset? är det begagnat eller i så fall omdet var nytt vart köpte du det. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.