|
|
|
|---|---|
|
hittade några legomodeller av bmw m1 Länk e24 Länk e34 Länk | |
| riktigt fräna! speciellt e24.an | |
|
E24 var bra, bortsett från "fotbollarna" i backspegeln. Var hittade du dom här? Finns dom att köpa som färdig sats? __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Jag länkade till en sida med e24:an för ett par år sedan, sök på "e24 LEGO" eller liknande. Det är en kille med pippi på LEGObygge som byggt den. På sin hemsida hade han även länkar till sidor med de mest otroliga LEGOkonstruktioner jag någonsin sett, slår faktiskt e24.an med hästlängder... Fast vist är e24.an helläcker, M1.an också, fast e34.an var sådär. mvh Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
|
här kommer några till! Länk Länk |
|
|
E24 var riktigt läcker! Man kanske skulle leta upp legolådan på vinden och börja bygga... Keep Your Distance! |
|
| Ett tips är att ladda ner legoprogrammet ifrån Legos hemsida, då kan man bygga sina Lego modeller virtuellt och sedan beställa en sats ifrån lego med just de delarna man använt i programmet. Nördigt? Javisst! | |
|
direktlänk? //stoffe |
|
| Länk | |
| Hur coolt som helst! Älskade lego som barn! Varje gång man går förbi en hylla med Teknik Lego vill man ju köpa! Måste väl skaffa barn snart så får man en orsak att köpa Teknik Lego åt honom/henne på 1årsdagen:) | |
|
bayerischemotor: Så är det, mitt framtida barn kommer förmodligen få tekniklego direkt det föds, gärna det som går att programmera via datorn. Kan ju även visa den här modellen, ingen BMW men hyffsat imponerade ändå: Länk |
|
| Hangarfartyget var inte riktigt färdigt ännu? Imponerande som bara den! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.