|
|
|
|---|---|
|
Förenade Bil Centrum i Malmö bjuder på torsdag, den 30:e mars, in alla BMW Club Schwedens medlemmar till den sedvanliga vår-klubbkvällen! Träffen pågår mellan 18:00 och 21:00. Förenade Bil lämnar 20% rabatt på både reservdelar och tillbehör! Dessutom blir det lagerrensning - både delar från Centrum och Fosie, samt resterande vinterhjul, reas ut till riktiga kanonpriser! BMW Saubers F1-kollektion kommer att finnas på plats - även denna med 20% rabatt! Denna träff är som sagt endast för BMWCS-medlemmar. Det går bra att teckna medlemsskap på plats! Missa inte denna kväll, alla som någon gång varit på en av Förenade Bils klubbkvällar vet hur trevligt det är :-) Väl mött! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk | |
|
Beställning är redan lagd på lite godsaker. Bjuds det på korv denna gången också? :-) /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
|
tryggve, Wurstarnas vara eller icke vara låter jag förbli osagt... jag har ingen aning :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Annars får jag ta med mig en alldeles egen "knackwurst" i form av en väl inkörd M20 kamaxel. /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
Njuren |
Kanske man kan lägga en nybeställning o få 20% rabbatt =) BMW - i nöd och lust? |
|
Låter bra, skall se till att dyka upp denna gång! Kalle: Vet du om de även säljer ut begagnade sommarhjul/fälgar? |
|
|
Kristoffer, Ingen aning. Det brukar dock ligga några olika travar med diverse hjulsatser till salu... föreslår att du ringer FB och frågar! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Kalle: Kan man beställa genom dig? :-) Har inte möjlighet att komma själv. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Micke, Nja, det blir lite omständigt om jag ska administrera allehanda beställningar, hoppas du har överseende ;) Om jag tog emot beställningar så skulle jag nog inom fem minuter ha en lista på 462 olika E31-artikelnummer att köpa till vår vän Asken :-D Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Asch, han är ju snål och handlar allt på e-bay. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Olsson, Jag kan beställa en varmkorv med bröd och DHL:a upp till dig! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
isåfall ta en till mig oxå och DHL:a ner till Egypten... Lite osäker på om frugan köper att vi bokar om resan ; ) Ni får försöka klara er utan mig på denna träff. Kalle jag mailar över 12 a4 sidor med E38 delar jag vill ha.. Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
Grattis Syd till en 20%-kväll. I Sthlm hade vi en hel vecka med 20% hos BMW Group. Säger bara att medlemsavgiften i BMW CS, "fick jag tillbaka" med råge :-) __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Schysst Kalle, har ett par sidor med E39- och E46-prylar som jag behöver. Skickar över en lista ;) ___ //Ulf |
|
|
Till alla Wienerwurstentusiasters glädje kan jag nu bekräfta att korv med bröd kommer att serveras. Väl mött! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Kalle > Vilken tur, då slipper jag knapra på instegslisterna jag beställt :-) /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.