|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag är på jakt efter "namnet" på växellådan som sitter på bla 328/528 och uppåt från årsmodell 94 (tror ja) fram tom dagens datum. har hört de ska va samma. Satt även på m3 från 9?-99 eller nåt sånt. Satt även på 5och7 serien med 8:or och manuell låda. Nån som kan hjälpa mig? Tack på förhand! Mvh // per | |
|
Har inte exakt svar på din fråga...Men sök inlägg,tex växellåda så lär du hitta en hel del att läsa. hjorten |
|
| Här SUNE,Länk | |
|
tack för länken, mkt informativ! Dock så har ja en fråga till nu, är det bara manuella lådor de där? Antar att inte de ä de, hur ser jag vilka som ä man respektive automat? Mvh // per |
|
| de lådor som de står Länk fram för tror jag är automat lådor ,här är en till länk. | |
| De lådor som de står ZF framför tror jag är autolådor.Länk | |
|
kan de verkligen stämma, de står ju zf på tex m3 95-98 och de kan väl knappast ha automat. kan erkänna att ja är en volvo-ägare som är ute efter en betydligt stryktåligare låda än den skiten volvo har att erbjuda. fick tips om den bmw-lådan ja frågade efter. Nån som sitter på information om hur mkt vrid tex 5L30E och 5L40E lådorna håller för? ska sitta på en volvofyra med ca 600-700 nm, vore roligt om dom orkade hålla sig vid liv längre än 2-3 veckor åtminstone. Mvh // per |
|
| nä de måste vara galet | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.