|
|
|
|---|---|
|
Det ser ut som det sitter 4 st kattar... Eller är det 2 kattar och sen 2st ljuddämpare? Går det i såfall att ta bort dom 2 som sitter efter? kolla denna länk för bild: Länk [BM]dubbel[W] [Pärlan] = Länk | |
|
Det är två st ljuddämpare direkt efter japp! Ja för fan, ta bort allt du kommer åt.. less is more, eller? |
|
|
Okej, men om det är ljudämpare så måste det bli lite ljudskillnad om man plockar bort dom. Utan att det skadar avgasvärden eller något annat? [BM]dubbel[W] [Pärlan] = Länk |
|
|
Ljudskillnad blir det med all säkerhet, men om det blir bra är en annan sak.. Visst, det är ju upp till var och en att avgöra vad som låter fint i sina öron :) Min första tanke är nog att du kommer få huvudvärk utan de första burkarna. Avgasvärdena bör ej förändras. mvh Anton be äm ve |
|
|
Okej, Nej men jag tror nog att det blir ett försök med det, vill inte förstöra för mycket utan mitt Ac Schnitzer avgassystem. Så att ta bort dom kan inte skada. Skulle det låta allt för illa så kan man alltid svetsa tillbaka dom igen. [BM]dubbel[W] [Pärlan] = Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.