|
|
|
|---|---|
| Har idag sålt min 330 Touring och hämtat min x5:a 4,4 -01. Vilken härlig bil;-) | |
|
Grattis! Bilder kommer? Mvh Stephan |
|
|
Skall ta ett par bilder imorgon söndag. |
|
| vad blev det för färg på den?? samt utrustning??? | |
| Silver, 2-färgat skinn (svart/antracit), alupaneler, komfortstolar, taklucka, pdc, navi....ja det mesta man kan önska sig ;-) | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
hej! grattis till bilen! du köpte inte den i Stockholm? har haft min ute på annons, och har hört talas om några olika X5:or från spekulanterna jag har pratat med. svårt att bli missnöjd med en X5, speciellt en 4,4.... mvh Johan |
| Jag köpte min i Göteborg. | |
|
Blev också med X5a här om dagen... Riktigt mysiga bilar, men för mig blev det en 4,6iS Hoppas vi blir nöjda |
|
| Det tror jag säkert. Satt och fingrade på fjärrkontrollen till värmaren iförrgår kväll, sen på morgonen så startade jag värmare ca 20 min före jag skulle åka. När jag kom ut till bilen var den helt död :-( Förmodligen hade jag kört värmaren 2 ggr utan att köra bilen. Har läst att batteriet kan dras ut då. Provade med kablar och min lilla peugeot men enl BMW så orkar inte den lilla bilen starta en stor v8:a. Fick låna en bil med v6, som jag gasade upp rejält. Då startade min bil med kablarna. Har laddat batteriet så nu funkar den utmärkt igen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.