|
|
|
|---|---|
ReiaH |
Jag vill sälja min bil till sommaren och undrar hur mycket jag igentligen kan begära för en: ___________________________________________________ BMW 320í (e36) - 1991(b) 14500mil Diamantsvart, Sportavgas, sportstolar, CD-stereo, Sportgrill, 15" alu, Vita blinkers runt om, "ögonlock", Fabriksänkt, nedlackad. Motorn går som den ska. |
| Importerad, omlackerad osv... finns mycket som kan styra priset. I vettigt skick så ligger de väl runt 60-65 när det gäller de första årsmodellerna. | |
ReiaH |
Den är imp. Omlackad vet jag inte... |
323E21terror |
Tror faktiskt att du har lagt dig lite för högt när du säger 60-65' kr, det speciella med din bil är att den är en lågmilare samt att sportsystemet och sportstolarna kan tänkas höja priset en del. Jag kan säga att begär du tex 69'kr för bilen lär du få den såld för max 60' ...kanske kommer folk inte ge mera än 55' pga av första årsmodellen för E36. Men jag tror personligen att det blir lite svårt att få ut mer än 55'kr för den...för det är ju ingen brist på dem ute på marknaden vilket gör att folk kan välja och vraka. farten är min drog |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.