AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.994

Fälgfixarna i Helsingborg

Visa användare
110
jonais
330 Coupe -07
på grund av utebliven leverans av nya fälgar blir jag tvungen att renovera mina gamla ..någon som vet hur lång leveranstid det är på fålgfixarna skalla ställa på bilen om två veckor och vill gärna ha dom innan

Hej!

Då det är väldigt mycket att göra under denna tiden på året så tvivlar jag på att dom hinner på två veckor, men ring och hör med dom.

www.falgfixarna.se

MVH / Jacob
//
755
/// M3 Frazze
M3 E30 -87
325 cabrio -94
Du kan också kolla med fälgrikt i mörarp Länk ligger ca 1 mil utanför helsingborg.

/ Mvh Ferenc
/// Bavarian Motor Works \\\
Länk
Ek
118
Ekis
320i -02
Eller Dalas Svets & Fälgrep. utanför Tomelilla . Mkt duktig och bra priser!
Buspelle
Tror det är helt omöjligt att få fälgarna på två veckor från Fälgfixarna. Däremot är de suveränt bra, bättre än något annat jag sett, så de är värt att vänta.
Fl
41
FlyingFinn
328i Touring -96
Har lämnat mina fälgar hos Fälgfixarna idag, och till mig sa dom att det skulle ta 10-15 arbetsdagar (2-3 veckor). Hoppas givetvis få dom så snabbt som möjligt..! :-)

/Tero
Mina erfarenheter av fälgfixarna är ------ :(

Tror jag hade ett par fälgar i närmare 2 månader där, sedan när jag skulle hämta dom var inte korrekt arbete utfört.. TROTS många påringningar...

Visa användare
110
jonais
330 Coupe -07
Lämnade fälgarna hos fälgfixarna idag får hoppas att de går snabbt våren närmar ju säg med stormsteg nu :-)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.