|
|
|
|---|---|
|
Bland de fetaste fälgarna som jag nånsin har sett.......vad tycker ni?? BMW for the man inside you! | |
|
hade de funnits i 18" så :D Länk |
|
| Jag tycker den är både ful och hemsk. :) | |
|
Man ska hålla sig till orginal :D se länk. [Bilen] Länk |
|
|
Jag såg såna fälgar....20 tum på en porsche!!! BLAND DET SNYGGASTE! VEt ni nån som har en uppsättning som passar bmw så köper jag dem! BMW for the man inside you! |
|
|
De passar bara på ett fåtal bilar... _____Vraum!_____ |
|
|
smaken är olika och jag gillar dem inte oavsett bilmodell/märke:( //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
fälgarna är värdelösa... slår sig på gropiga grusvägar, dessutom så sticker erkrarna ut så mycket utanför däcket att det blir stenskott på dem... fast de är ganska snygga ändå.. :) // Erik |
|
|
Det är just det jag ÄLSKAR...att de sticker ut mer än däcken, inte funktionell men brutalt snygg! BMW for the man inside you! |
|
| haha såna fälgar har min morfar på sin volvo 850! :D | |
|
gjordes tydligen i 18" Länk [Bilen] Länk |
|
| Jag har sånna fälgar med Good Year Eagle F1 225/45 ZR 6mm kvar på dem. Funderar på att byta bort dem. Jobbiga att tvätta. =) | |
|
Hade sånna på min gammla E30! Dom är grymt snygga ur vissa vinklar,medans ur andra ser dom jättekonstiga ut :) Tycker inte de är nån riktigt bmw-fälg igentligen...svår fälg på nå sätt. |
|
| Tja! hur fick du på tsw venom på e30 som Haas? finns dom som 4 bult? | |
| Tydligen...köpte dom beg av en kille som haft dom på en opel,så de behövdes lite spacers för att passa...dom hade tydligen suttit på när han importera bilen eller nåt,va några år sen de här nu så minns inte exakt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.