AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
744

skum E46 328 touring i jkpg

ta
2.494
tarzan325
E61 520d M-sport -08
7500 till 42100mil.

F11 520d M-sport -15
En bil med regnr TUP166 har annonserats länge på blocket nu i olika namn. En kompis till mig var och tittade på den för några månader sedan. Då stod det fel ang utrustning i annonsen, men det verkar de ha ändrat nu.

Den annonserades först i höstas av en som heter Robert, enligt annonsen, sen av en firma i vinter, NP bil, sen av Robert nu igen. Har varit olika telefonnummer och stundtals har annonserna legat uppe samtidigt. Länk

Känns inte helt rätt för mig iaf..

Diesel-räsern
/Rickard
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Vet inget om bilen men det är ju inte helt ovanligt att en privatperson om han inte lyckas sälja bilen låter en handlare pröva om dom har bättre lycka. Däremot så låter det ju lite oseriöst att annonsera på Blocket med olika namn...Och att bilen inte blivit såld på lång tid kan ju bero på att den inte motsvarar det som lovas i annonsen men det är ju inte förrän du själv tittat på den och kontrollerat den. När det gäller bilfirman så skulle jag aldrig handla där. Har inte hört något negativt om dom men jag vet att dom samarbetar med en annan firma i samma Stad med namn som startar på S... och denna firma har bevisligen sålt skruvade bilar.

___
//Ulf
Eftermonterad stereo, inga sportstolar, ingen multiratt samt allmänt solkigt utseende kanske är några av anledningarna till att den inte är såld? Självklart upp till dig med det finns fler fiskar i havet... Om du är orolig angående annonser och dylikt så är det väl bara att ringa säljaren/na och fråga. Du lär märka vilken typ av svar som du får. Det är inte alltid vad som sägs utan hur det sägs... ;)

Hostes alienigeni me abduxerunt.
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
Det företaget du nämnde har haft bilar med "konstiga miltal". Har hört det från flera personerz, men vad det gäller denna bilen kan jag inte säga så mycket om. Det är bara att åka och kolla på bilen om du nu är intresserad. Sen är det bara att kolla upp fakta ang. bilen.

MvH Bmw 4-ever
ta
2.494
tarzan325
E61 520d M-sport -08
7500 till 42100mil.

F11 520d M-sport -15
jag är inte intresserad av den själv utan tänkte observera andra angående bilen. Har sett att de verkar handla med flera olika märken oxå, bla mercedes..

Men som det låter på er här så är det ingen tokseriösfirma heller för den delen..

Diesel-räsern
/Rickard
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.