|
|
|
|---|---|
| Tjena hoppas på att få lite pengar över när lönen kommer denna månaden...någon som har nåt bra tips på vad ja skulle kunna köpa för fälgar (begagnade) till min e34 525a pris bör väl ligga runt 6000 med körbara däck...vet att de kanske är snålt men de är vad budgeten tillåter...alltså fälgar och däck som ja kan sätta direkt på utan problem för ca 6000 max | |
|
Hejsan! Mina personliga favoriter är helt klart: Styling 32 Styling 5 och M System II Länk JIK |
|
| Fast vart hittar ja dom då?? lite svårt att inhandla därifrån =P | |
|
Sök på blocket, annonsguiden.nu, traderamotor, powerbörsen mfl Det finns många ställen att leta på! JIK |
|
|
Tips från Länk Bilmodell: 5-serien (E34) -95 ej 4WD [ändra] Visa lista: Barbaros 7X17 P.C.D 5/120 ET 20 [ändra] Däck: 225/45 R17 [ändra] Med Star Performer Z Star 225/45 R17 94V Sommardäck Hos dackonline.se endast 1904,60 SEK Frakt och paketering tillkommer med 99 SEK /komplett hjul Annars finns det beg. på börsen MVH Grabber |
|
| SKruva av dina däck då Grabber ;) dom kan ja tänka mig...är m5 fälgar va?? hitta såna med däck för typ 5000 de är nog de ja är mest sugen på ! | |
|
Momo M1...18 tum... ¤¤¤¤¤¤¤¤¤IRON MAIDEN¤¤¤¤¤¤¤¤¤ |
|
|
Styling 5 och M System II är personliga favoriter. M Parallelleker är också snygga på men blir dyrare. |
|
|
Jag tycker definitivt att Styling 5 (Kreuzspeichen) är snyggast till en E34! En klassisk design som verkligen andas BMW, enligt min mening en av de snyggaste fälgar som någonsin gjorts! Här har du bilder på hur det ser ut på min gröna 525:a: Länk Länk Du bör kunna få tag på en uppsättning (utan däck) för ca 2000 kr i fint skick om du letar lite. De är ganska enkla att hålla fina, en rejäl rengöring med fälgborste ibland, annars räcker det med avfettning eller fälgspray och högtryck så förblir de rena och blanka. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.