|
|
|
|---|---|
| Hej nån som vet nått om denna Länk | |
|
Tycker mig känna igen bilen, har för mig att den stått på någon bilfirma tidigare i år eller hösten 2005 och då till samma pris som nu. Jag tror till och med att det är samma bilder på bilen. Kanske kan vara så att killen haft den för kundsräkning hos någon handlare men inte fått den såld. Vet inget mer specifikt om bilen. |
|
|
Den har vart ute tidigare. Känner igen fälgarna ihop med träet i kupén. Kan ju dock vara en annan. Antalet ägare/år i sverige avskräcker dock mig från att ens ringa. Hur stor chans har man att hitta en svart 3.2 med få ägare och ett "rent" förflutet tro? Är på jakt efter en men börjar inse att de kan bli svårt. |
|
|
Har inte den stått till försäljning i Varberg tidigare? Jag som minns fel? |
|
|
Aero08: 6 st ägare på 6½ år är inga katastrofsiffror för M3:or. De flesta har nog haft fler, många har nog haft det dubbla. Visst, den där mintcondition-bilen med rätt färg, utrustning och en tidigare ägare kan dyka upp men det gör de verkligen inte ofta. Jag tycker den bilen som länkas till är värd att kolla upp. Helt ok milantal om det kan styrkas, bra och vettig utrustning, verkar vara original och ser fin och fräsch ut inuti utan sliten klädsel eller wunderbaum. Fälgarna är ju inte så snygga men dem kan man ju byta. Enda direkta minuset är väl att den är vinterkörd med tanke på att det finns vinterdäck. Om inte annat bör du, om du är ute efter att köpa en M3:a, kolla på så många du kan för att ha så mycket på fötterna som möjligt när du synar ett "skarpt" objekt. M3:an avställd 20051028, 77871 km - Länk |
|
|
Hej Crisse! Precis som du säger så kommer jag nog få problem. I början nöjde jag mig med en M3 3.2 bara, men dom jag tittat på än så länge har inte varit speciellt fina, även om ägarna uttryckt det så. Nu är på jakt efter ett toppex, tror bara ja blir missnöjd annars. Men jag ska försöka hålla ut så länge som möjligt... Dock tummar man ju på sina egna "regler". Har bland annat gått från enbart svart till även kunna tänka mig en estorilblå eller silver! =) |
|
| har gått Järvsö tidigare, var till salu där förra sommarn om jag inte minns fel | |
| har gått i Järvsö skall det stå | |
| Behöver inte bara vara nackdel med många ägare. Hade en 3.2a på gång för ett år sen. Blev helt såld när jag frågade hur många ägare där var o han sa att han haft den sen den var ny. klockrent tänkte jag o åkte o titta på bilen. Men de var ett riktigt lik. | |
| tjena, det är min bil... det är riktigt att den va ute på annons i höstas... men jag har en M3 E46 på gång nu så därför ska jag sälja denna... sen det om 6 ägare, det är lite bilhandlare med där också inte bara privat personer... den va inte såld för någon kunds räkning, jag köpte den av bilmetro (audi och skoda handlare) som hade bytt in den... sen har jag skaffat M3 17" orginal fälgar till den... | |
jimmy/bmw |
har gått i järvsö har varit trasig mycke har jag för mig |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.