AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
967

Svensk bilprovning är "för bra"

Visa användare
242
FullFartFram
Z3 2,8 Roadster -98
Pimp My Ride har svårt att hitta rishögar i Sverige. Bilprovningen gör ett "för bra" jobb med att hålla skräpet borta.
En fjäder i hatten till landets alla besiktningstekniker !
Länk
He, he Länk Dom borde besiktiga felet båkom ratten istället anser jag. ;)
Visa användare
242
FullFartFram
Z3 2,8 Roadster -98
Hehe. Jo, deras bling-bling-styling är allt annat än smakfull.
Du
1.604
Dutta
Bmw 525iM-03
A6 avant quattro 2.7t 6vxl
Har de någon besiktning i Usa överhuvudtaget?? Broms, avgassutsläpp har jag bara hört att de testar nån som kan bekräfta ??

mvh
Visa användare
1.397
Erik G
X3 2.0d 16 Brunmetallic
Vissa stater har bilbesiktning, men jag tror den övervägande delen inte har det.
Si
560
Sir Anton
E28 528i -85
E70 x5 3,0d -08
Är det för sent att anmäla bilen eller???
Jupp det är det.
De hittade en gammal FORD att pimpa.

Tycker bara det är lite väl fjantigt att UK har exakt samma kroppsspråk och sound som föregångarnen i USA har. Alltid detta påklistrade leende och panikvrålandes människor som blir SÅÅÅÅ överraskade när de öppnar dörren när det knackas på. De hade ingen anning om att det kom besök. Och sen börjas det sedvanliga handpåläggningarna och gettokramar i ett par minuter för att sedan gå över till bilen som har misshandlats för att se ut som skit allt för att FÖRE och EFTER bilderna ska bli så bra som möjligt. Sen rullar bilen in i verkstaden och samliga Pimp my ride mekare ska slå ut med armarna och ta sig för pannan. ÅÅÅååhhh Nej inte en sån bil... bla bla bla...
Sen slits allt ur och byggs upp av vita engelskmän som beteer sig som om de vore värsta getto svarta bling bling mästare. Allt ska vara så bling bling som möjligt jätte mycket byggnationer. Ser jätte bra ut enda kruxet är att under all lack och bling bling döljer sig verkligheten. Sen när bilen är lackad och färdigbyggd så ska de täckas över och sen ska det väntas på att kunden/vinnaren ska göra sitt besök och få sig en överraskning medans de vita engelskmännen kör lite getto dance moves och vrålar på bästa amerikanska -That`s u DOG! That´s u Dog!! Uuujjjjjj YEAHH!! Jihhu!! Yeaahh!! Sen är det genomgång av bilen och allt ska beskrivas med ordet Coustommmmmm made. Sen nyper programledaren vinnaren på axlen och säger de förtrollade orden -Du har nu blivit pimpad. SLUT
De hade gärna fått "pimpa" om min 318is till en racebil :-)

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Dubilidu:
Bra sammanfattning..asgarv,

Min bil
Länk
Visa användare
242
FullFartFram
Z3 2,8 Roadster -98
Dubilidu: Touché !!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.