|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Försöker också få tag i honom - verkar svårt har mailat flera gånger .... :( |
|
|
jag har mailat honom i snart 1.5 veckor.. börjar bli lite less på Albert ;P såå jag sket i han och beställde andra ;P |
|
|
jag har mailat honom i snart 1.5 veckor.. börjar bli lite less på Albert ;P såå jag sk^^ i han och beställde andra ;P |
|
|
Men hallå ... kan ni inte ringa?? Ursäkta men måste fråga - orkar man vänta 1.5 veckor istället för att enkelt få svar på 4 sekunder via telefon? |
|
| 0704-96..... resten kan ni =) | |
| Ja har pratat me honom själv o han bits inte | |
|
jag pratade med honom för 2 dagar sen - han kommer hem om 3 veckor.. men jag vill inte vänta så länge... milskog var beställde du? |
|
|
dr.drake: jag beställde Länk det var en kolfiber tavla+ringar i crome.. 760 tror jag det gick på.. inklusive frakt.. ~De é ba å givva iron!~ |
|
|
milskog: Har du monterat dessa, har du någon bild isåfall ? Tänkte köpa lika dessa också men är sugen på att se bilder på hur det blir. 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
jag har inte monterat ännu för den har inte kommit ännu... hör av mig angående hur det blev när det är gjort.. ;P ~De é ba å givva iron!~ |
|
|
Ja då skulle jag bli kalas glad :) 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
hmm, ok - jag vill inte ha kolfiber :/ får väl vänta på herr albert då... |
|
|
Köpte en uppsättning i måndags från www.bimmian.com. Den typ som jag köpte var "Snap-in"-modell, bara att klämma dit dom. Passar perfekt och ser väldigt bra ut. Hade ringar från stylabilen.com innan men dom var på tok för stora och klumpiga. Leveranstiden kan man ju inte heller klaga på, beställde i måndags och fick dom i onsdags. Kruxet är väl att företaget ligger i Kanada och frakten kostar en del om man bara ska ha ringarna... Men det finns ju mycket annat skoj på deras sida som man kan fylla på med. /RR Trent |
|
| RR Trent-vad fick du betala för dem och har du några bilder du kan länka | |
|
Det enklaste är och gå in på hemsidan ( Länk ) och göra en fake-beställning på det man vill ha. Man väljer vilket land man vill ha det skickat till så räknar den fram det totala priset inkl. frakt för dina varor. Jag köpte ringarna och plockade på lite annat inom samma prisnivå för frakten (går väl på bl.a. vikt) och det gick på en 1000-lapp med frakt. Och så lite bilder (hoppas jag...) Länk Länk /RR Trent |
|
| Det var snyggt,var det svårt att montera dem,plocka ner instrument huset? | |
|
Det var inte alls svårt. 2 skruvar och 2 kablar att ta bort sen var huset ute ur bilen. 4 (tror jag) skruvar för att få isär instrumenthuset, sedan är det bara att klämma dit dom. Tog mig 10-15 minuter kanske. /RR Trent |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.