|
|
|
|---|---|
| När jag gick ut t ill bilen igår kväll för att koppla i motorvärmaren var alla 4 rutor nerdragn! Bilen hade stått på garageuppfarten i några timmar, olåst men utan nyckel i. Hur är det möjligt???Helmysko! | |
|
När jag kom ut till min bil förra helgen va höger framruta nedhissad...?! trodde först jag kommt åt någon knapp på fjärren men nu när man läser detta börjar man ju undra lite? BMW CS #5139 |
|
|
Om man håller in upplåsningsknappen på fjärren hissas alla fönstren ner. Kan du ha hållit in den av misstag, om den t ex kommit i kläm när du haft den i fickan? Knepigare med bara en ruta nedhissad, kan den ha blivit glömd helt enkelt? /// Gunnar E. |
|
|
nix de är jag helt säker på! kom ut på morgonen då va rutan nere.. skumt. BMW CS #5139 |
|
| Jaha då var den gåtan löst! Det var precis som Gunnar tipsade om: Om man vid upplåsning håller knappen på "fjärren" intryckt så öppnas alla rutorna. Och omvänt om man håller ned låsknappen så stängs alla rutor. (Det troliga är att den kommit i kläm när jag haft den i byxorna. Bilen står ganska nära huset.) Man lär sig så länge man lever..... | |
|
Precis samma hände mig i veckan och man blir rätt paff när man kommer tillbaka till bilen och på håll ser att allt är öppet, speciellt som det i mitt fall var i ett välfrekventerat parkeringsgarage under ett köpcentrum och att min bärbara dator låg i bilen. ___ //Ulf |
|
|
Det har hänt mig med, man blir lite kallsvettig när man kommer tillbaks till bilen med samtliga rutor nere. Keep Your Distance! |
|
| Det har hänt mig några gånger att bilen har varit olåst..när jag kom ut på morgonen..nu börjar jag bli lite osäker, är det fel på mig eller bilen???? | |
BadaBing |
Jag har varit med om detta på min 330, ena rutan ngt nerhissad på morgonen.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.