|
|
|
|---|---|
|
Hej! Köpte en 750iA -95 igår i Tyskland!Körde hem de 95 milen och var nästan i god form vid ankomst! Vilka bilar!!! Har 2st frågor till er. 1. Var köper jag nya (vita blinkers optiken) billigast? 2. Sista biten när tempot lugnade ner sig så märkte jag följande. vid 70-80ca och du bara rör vid gasen lite kommer ett typ "burrande" ljud.Gasar du till lite mer sticker den som ett skott.. Tvekar lådan vid det låga varvet kanske?? Tack på förhand! Mvh Peter. | |
7series |
sök först fråga sen från 22" till 18" |
|
Länk BMW CS #5139 |
|
|
Ang. "burrandet" kolla denna tråden: Länk BMW CS #5139 |
|
Scheckheft |
Hej Välkommen till Autopower "Peter 750". Beklagligt att du blir bemött på det sättet du blir av användaren "7series". Svar på din fråga: BMW själva säljer, på ebay finns ständiga erbjudanden och Länk som har paketerbjudanden. Mvh Scheckheft |
|
Hej! Tack för hjälpen! Verkar få leva med det jävla burrandet....Men den blir fin med facelift. Trevlig helg 7-series! Mvh Peter. |
|
7series |
sorry om de jag skrev var "opassande".. men har fått det svaret många gånger och tycker det är bra då man ofta glömmer att söka innan ny tråd. scheckheft.....^^ från 22" till 18" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.