|
|
|
|---|---|
|
Hej som sagt har lampan tänts o det är dags att byta belägg. Ska man satsa på pirat eller original vet ej vad som skiljer i pris och kvalite . Nån som har erfarenheter av dom olika fabrikaten | |
|
När det gäller bomsar då tycker jag att kvaliten gör före priset. BMW orginal, Tarox är nog dom bästa |
|
|
ok hade nog tänkt att satsa på original men vad är det för priser det handlar om. |
|
|
Hej! Själv hade jag köpt beläggen på Mekonomen. De säljer ett märke som originalmonteras på Mercedes. Kommer tyvärr inte ihåg vad det heter. Pris, bak 550:- mot 800:- för orginal. Lycka till! //Håkan |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
MB använder Textar, även BMW och även Juridbelägg från fabrik. Mekonomen brukar sälja Textar och även andra fabrikat. Original är alla reservdelar som är tillverkade enligt bilfabrikantens specifikationer eller bättre oavsett var du handlar dom och vad det står på kartongen. ///MVH Hasso Länk |
| Tackar för svaren det var det jag misstänkte att det finns samma märke hos andra reservdelsbutiker dvs bmw paketerar i sina egna kartonger o säljer dom dyrare . | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.